Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Car-net i bilen

Startet av storeulv, mandag 29. januar 2018, klokken 06:54

« forrige - neste »

storeulv

eGolf FL 2018
Det finnes et menyvalg i bilen som heter Car-Net, men bak det menyvalget skjer det lite annet enn at jeg får en feilmelding: "Feil: Car-Net"

Dette er uavhengig av om jeg har bilen koblet til nett eller ikke. Noen andre som har samme opplevelse?

Det er også sånn at jeg har en VW-menyknapp i displayet når jeg bruker CarPlay, men når jeg trykker på den kommer jeg bare tilbake til der jeg kan velge Apple CarPlay. Det blir jo nesten som i ordboken som skal beskrive ordet "rekursiv" og så står det "rekursiv  --   se rekursiv"
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

zementh

Jeg har akkurat det samme. Da jeg fikk bilen fungerte det greit, kunne gå inn å legge til og se rss-feeder for nyheter o.l. Men etter hvert har den sluttet helt å virke, nå får jeg bare error car net.

Amatøren

Har dere eget mobilt bredbånd i bilen eller husket å dele mobilt data fra mobilen deres (sette mobil som WiFi hotspot) som bilen er koblet opp mot?

Car-Net valget på NAVI er ikke det samme som Car-Net styringen av avgangstider, lading, sjekking av batteri.......
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

zementh

Jeg har en 4G usb-pinne. Den er tilkoblet under wlan-innstillingene. Men jeg har slått av at bilene skal lage et nytt nett for å dele dette.

storeulv

Samme feilmelding enten jeg har bilen koblet til internett via mobil, WiFi hjemme eller med CarPlay.
VW eGolf  MY 2017
Audi e-tron 50AS MY 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA