Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

ELM 327 - Leaf Spy WIFI iOS

Startet av Kenny427, tirsdag 10. april 2018, klokken 18:24

« forrige - neste »

Kenny427

Noen som har fått dette til å funke? Kjøpt en ELM 327 Wifi dongle fra Kjells og har prøvd alle guides som er men får det ikke til å funke. Noen som har iOS og fått det opp å gå?

SonicGTE

Jeg har fått det til å fungere. Så lenge donglen bruker wifi så. Men du må inn i appen, trykke øverst til høyre, så kommer det et tannhjul til syne midt på nederst. Trykk der. Så rull helt ned til «system». Der står navnet på donglen, og et felt under kan være tomt. Trykk på «knappen» til venstre som sier: «register Current SSID...» osv. Så det står det samme i begge feltene.
Så tilbake til hovedsiden. Da skal den søke opp og finne dongelen og koble seg til
--
SonicGTE

2015 Volkswagen Golf GTE

SonicGTE

Jeg bruker forøvrig teknikmagasinet sin wifi dongle og den fungerer greit. Litt irriterende å måtte slå den på manuelt hver gang jeg skal koble til men ellers greit.
--
SonicGTE

2015 Volkswagen Golf GTE

SonicGTE

Nå har jeg en US 2015 så vet ikke om det har noe å ai for såvidt
--
SonicGTE

2015 Volkswagen Golf GTE

Kenny427

Hmm, får sende en e-post til utgiveren av appen. Gjort akkurat som du har sagt, men får det ikke til å fungere.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA