Jaja på verksted igjen ja!

Startet av dabis, tir 23. jan 2018, kl. 23:01

« forrige - neste »

dabis

Da trillet bilen inn på verksted igjen etter 2 besøk i desember + servicen jeg tok 2 Des. Så hadde jeg først problemer med total stans av varmeapparatet for så en uke senere inn igjen da tilleggsvarmeren hadde paia. Men nå 6 Jan så ville ikke bilen lade og jeg heiv den inn på verksted med tomt batteri ca 2 km GOM. Å der har den stått siden. Må bytte høyspentkabler fra batteriet til ladeluke og motor. Men delene er ikke å oppdrive. Og med en leveringstid på opp i mot 12 måneder på e-golfer bestilt i dag så tviler jeg på at de prioriterer kablene til min bil :/ Om ikke de kan gi meg et tidsestimat på fiks så hever jeg kjøpet. Om ikke det var nok så røyk jo 4 frontrute i romjula :/ makan til mandagsbil skal du lete lenge etter :/ 
2005 VW Golf MK5 1,9 tdi (solgt)
2014 VW Passat m/Hengerfeste (solgt)
2016 VW e-GOLF m/VP Nightblue (Solgt)
2019 Volvo XC60 T8 Inscription
2019 BMW i3 Fully Charged

geear

Hvis det er noen trøst så var min inne 4. januar for akkurat samme feil (tre år gammel bil), fikk da omtrent samme beskjed som deg, om at kabelen som behøvdes var i rest også på fabrikken i Tyskland, så det kunne ta to uker eller seks uker. 18. fikk den komme inn igjen og fikk bytta delene, så det tok altså mindre enn 14 dager å få tak i delen. Du er vel neste i køen.. ;)

Fikk lånebil også, så servicen har det ikke vært noe å si på.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA