Barneseter e-Golf

Startet av egolfetp, tir 23. jan 2018, kl. 20:00

« forrige - neste »

egolfetp

Har søkt litt rundt på forumet uten å finne en god tråd. Er det noen som har gode tips for barneseter i e-Golf? Tenker da på de litt større setene. Bruker i dag en Maxi cosi pebble til spedbarn montert bak passasjersetet, og selv om det går fint så er jeg noe bekymret for de litt større setene. Hvilke erfaringer (merke, fordeler/ulemper) har folk?

geear

Antar det er bakovervendt du spør om...

Vi har dette i både e-Golfen og Model X: http://www.maxi-cosi.com/car-seats/2waypearl.aspx?c=Sparkling%20Grey

Det begrenser plassen foran litt, spesielt om du skal ha det i liggeposisjon, men det tror jeg de fleste bakovervendte opp til fire år vil gjøre. Forstod det slik at dette var et av de som tok minst plass.

Det eneste jeg har å utsette på det er at det er litt mye skranglelyd fra det (mellom base og barnesete), men har vært og rista på flere i butikk, og det virker som de fleste er slik. Tydeligvis ikke greit å være allergisk mot knirk og andre ulyder samtidig som man er småbarnsfar.  :o

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA