Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading på Gardermoen Parkering

Startet av peterka, onsdag 12. juli 2023, klokken 14:21

« forrige - neste »

peterka

Ser at Gardermoen parkering har gode priser på parkering ink lading. Er det bra plass mellom bilene da eg er redd for handlebulker. Kva erfaring har dere rundt dette som har parkert her?

SurSnasen

Ikke oppmerkede parkeringsplasser. Parkering på grus. Du kan være heldig og få en lomme hvor det blir god avstand. Eller uheldig og det blir trangt.
Sentry kan være litt utfordrende, da du nok vil ende opp med svært mange falske varsler av folk som går/triller forbi.

E_S

Det kan være trangt, men på den annen side er det jo ikke like høy turnover på biler som på et kjøpesenter eller utenfor en matbutikk. Hadde egentlig vært mer redd der enn på GP.
:)

Daniel_0007

Har sett litt på gardermoen parkering, syns opplegget virker litt jalla, man parkerer ute på et jorde, foretrekker da heller å parker p4 eller 6 og lader på suc gardermoen litt før parkering, ja kan ikke la sentry stå på men har aldri skjedd noe sålangt jeg her stått der.
Model 3 2019 LR Rwd

largo

Sitat fra: Daniel_0007 på søndag 16. juli 2023, klokken 15:29Har sett litt på gardermoen parkering, syns opplegget virker litt jalla, man parkerer ute på et jorde, foretrekker da heller å parker p4 eller 6 og lader på suc gardermoen litt før parkering, ja kan ikke la sentry stå på men har aldri skjedd noe sålangt jeg her stått der.
Kan man ikke la sentry stå på hvis man parkerer på feltet hvor det er lading inkludert? Jeg har planer om å gjøre nettopp dette, og ha alt stående på.

Daniel_0007

Sitat fra: largo på mandag 17. juli 2023, klokken 13:19
Sitat fra: Daniel_0007 på søndag 16. juli 2023, klokken 15:29Har sett litt på gardermoen parkering, syns opplegget virker litt jalla, man parkerer ute på et jorde, foretrekker da heller å parker p4 eller 6 og lader på suc gardermoen litt før parkering, ja kan ikke la sentry stå på men har aldri skjedd noe sålangt jeg her stått der.
Kan man ikke la sentry stå på hvis man parkerer på feltet hvor det er lading inkludert? Jeg har planer om å gjøre nettopp dette, og ha alt stående på.

Jo men jeg syns den parkeringen i p10 er altfor dyr og ikke går den å reservere plass der heller for lading.
Model 3 2019 LR Rwd

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA