Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"- Hybridbiler en trussel"

Startet av Laban, onsdag 03. oktober 2007, klokken 23:30

« forrige - neste »

cra

Om man ikke har knappen på stikka så går det fint an å lime på en liten trykkbryter ytterst (plukket ut en haug med slike fra en gammel videospiller en gang), og en tynn svart ledning på baksida av stikka. Alternativt kan man legge bryteren på gulvet; venstrefoten er jo ledig til slikt bruk uansett. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Elmo

Sitat fra: elektrolux på onsdag 15. april 2009, klokken 08:48
Tviler på om du har denne knappen i enden av høyre arm på rattet.

Ku-hornet hadde vært toppen.
Jeg har hele tiden trodd at mine Saxo-2000 og P106-2001 har fotgjenger-horn-knappen, men ved nærmere sjekk så har de ikke det.
Jeg ble først lurt av bevegelsen du kjenner når du trykker på knappen, men denne bevegelsen er ikke i selve knappen som på hornet, men i leddet lenger inn på hendelen.
Så jeg tror nok Elektrolux har rett.

Derimot skulle der være flere steder å montere en ny knapp til formålet, inkl på venstefoten som foreslått.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA