Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

iRemote app

Startet av Ellhans, onsdag 11. februar 2015, klokken 12:26

« forrige - neste »

Ellhans

Er det noen andre som har problem med iRemote appen? Den vil ikke oppdatere status. Siste status var kl 0715 i dag tidlig.
Bilen står med strøm på og lader, og statusen virket i dag tidlig kl0600.

ganton

Hadde ikke kontakt med bilen i hele går. Ok idag.
BMW i3 (27.aug 2014)
Tesla model 3 (reservert 01.04.2016, bestilt 5.12.18, levert 30.03.19, solgt 2024)
Tesla model Y performance juli 2024

Ellhans

Virker nå etter at jeg satte på tenning

TorS

Det er noe som ikke virker som det skal i dag. Siste oppdatering 06:36. Jeg er på reise og sendte SMS til kona og lurte på om alt var OK siden jeg i 12 tida ikke kunne se at hun hadde kjørt på jobb. Fikk til svar at hun hadde reist som vanlig i dag morges. Så det er noe rart.
iX3 fra 24.03.2021.
i3 fra 29.10.2014. Solgt 20.1.2021.
Ålesund.

rth

Ingen kontakt. Hverken via Mobil eller PC

LMOR

Sikkert ikke til mye hjelp for dere, men jeg har kontakt...

Oppdateres hvert minutt som bromm påpekte, uten at tallene nødvendigvis stemmer med det som står i bilen.
2022 BMW iX xDrive40 SuperCharged
2023 BMW iX1 SuperCharged

lettvinh

Jeg har de siste 2-3 dagene også mistet kontakt med bilen via appen på mobilen. Samtidig så jeg også at bilen ikke hadde datakontakt med Bmw Online Widgets etc. Fikk kontakt igjen idag.

Yttertorjen

Sitat fra: lettvinh på onsdag 11. februar 2015, klokken 15:49
Jeg har de siste 2-3 dagene også mistet kontakt med bilen via appen på mobilen. Samtidig så jeg også at bilen ikke hadde datakontakt med Bmw Online Widgets etc. Fikk kontakt igjen idag.
Merkelig dag i går: fikk ikke kontakt med bilen via App, når jeg ankom bilen var precond startet som alltid - men denne gangen uten varme. Alle funksjoner ellers var som vanlig, vifta gikk som før, men KALDT. Kjører 4 km for å fiske opp frua, aktiverer p- precond som alltid, men fremdeles ingen varme. Mens jeg sitter og venter,begynner dørlåsen å hamre - låser opp - stenger, flere ganger, sekvensen avsluttes med at vinduer åpnes helt. Stillheten senker seg.  Kjører derpå hjem, ca 1 mil, parkerer. Tenker å ringe forhandler, men går ut i bilen etter middag - så er alt normalt igjen. Kontakt via App og varme i massevis. I dag: alt som vanlig: ok.

Klykken

Ta kontakt med forhandler du. NOE må være galt.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Kjehorn

Har nå litt over 8000km m I3 og er godt fornøyd. En ting jeg lurer på er hvor godt IRemote er i sync m bilens data. Dette gjelder forsåvidt "km-på-tank" men også slike ting som "gjennomsnittlig forbruk alle turer". Andre som har liknende erfaringer?

ali_ben

Kjørte en tur i formiddag og da kom det opp en melding i split-screen feltet (der hvor BMW online widgets vises) om at de holdt på med oppgradering av tjenesten. Så noe holder de på med ;-)
BMW i3 levert 2. mai 2014

skwelbil

Det har kommet en oppdatering til iremote appen til android idag.

1.7.0.ECE

Ser ingen andre endringer enn batteri indikator ved prosenten på batteriet.

Hva er dette?
Noen som ser noe annet nytt?

Ligger ingen annen info på Google Play enn at det er utført bug fixes.

BMW i3S 120ah Fully Charged 2019

JorgenM

Det er litt overraskende, jeg trodde iRemote ble lagt død (dvs ingen videre utvikling) for et par år siden. Men kan være en helt nødvendig oppdatering kanskje (sikkerhetsoppdatering f.eks)
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (2 solgt) - Peugeot e-208 LCI '24 (lev. august 2024)

skwelbil

En av oppdateringene ser ut til å være at denne varsel meldingen kommer opp hver gang du logger på iremote.

Man kommer seg videre og appen fungerer ved å trykke cancel.

OBS til de som bruker appen at det kan være lurt å ikke oppgradere til siste versjon så slipper man å måtte trykke cancel hver gang :-)
BMW i3S 120ah Fully Charged 2019

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA