Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dingelyder

Startet av xzornixz, mandag 20. juni 2011, klokken 01:29

« forrige - neste »

xzornixz

Er det noen som vet om det går an å skru av/koble fra/knuse eller ødelegge det som lager dingelyd for alle mulige ting som nøkkel i tenning, bil i gang osv.? Jeg holder på å bli tussete! :-P

elektrolux

Et typisk US bil problem, som løses ved å dra gjeldene rele ut av holderen og legge det i hanskerommet slik at det kan settes tilbake for å plage neste eier.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

gbzdoc

Gid det var så enkelt også på nye biler... :-/

Mollerup

Jeg har begynt å ta på sikkerhetsbeltet før jeg skrur på tenningen.  :)
Oslo - Saxo 2002 - C-Zero 2011

gbzdoc

Bare husk å ikke åpne døra med tenningen på, da blir'e bråk!... ;-)

MortenH

I panelet for sikringer til venstre under rattkonsollen er det en gul sørvis-knott som kan trekkes ut. Dette kopler ut sikringen i den kretsen som gir strøm til pipelyden.
Obs: Dette kobler ut strømmen til kupelyset og "radioen". Alle innstillingene på radioen blir nullstilt, inkludert fargevalg for belysningen og favorittkanaler.javascript:replaceText(' :\'(', document.forms.postmodify.message);
2011-2014: Mitsubishi i-MiEV
Fra jan 2014: BMW i3
Bryne - Rogaland

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA