Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

AP detekterer ikke flerfeltsvei?

Startet av geear, fredag 05. januar 2018, klokken 09:58

« forrige - neste »

geear

Hvorfor detekterer ikke APen flere filer her? Kan ikke huske at den noen gang har sett flere filer på dette strekket, i begge retninger.

Du kan ikke vise dette vedlegget.

Syns også den er elendig for eksempel på E18 gjennom Vestfold. Den ser ofte flere filer, men når jeg begynner å blinke så forsvinner som regel filen jeg vil over i fra displayet.

X med AP2.5.

daktari

Det har nok med kartene å gjøre. AP1 tillater auto filskift på Ring 3, mens min AP2 ikke gjør det. Du kan lese 300 innlegg om kartene på https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/tesla-autopilot-maps.101822/

Kort fortalt: det finnes webservice for kart som bilen laster ned underveis. Disse kartene har mengder metadata som behøves for autonom kjøring. I Europa er de ikke oppdatert enda. @lunitiks og andre kan sikkert forklare bedre.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

geear


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA