Har samme erfaringer som dere, har også APH3 (AP2.5).
Kjørt ca 800km og jeg tenker også at hvordan skal Tesla få til FSD?
Autopiloten burde kalles "lane keep assist", det er ikke så mye autopilot over den

Den kan jo ikke lese skilt en gang! Samt hvis noen foran deg bytter felt, bykser den opp i hastighet.
I tunneller med vei over, bremser den plutselig brått basert på kartdata på veien ovenfor.
Videre liker den å ligge veldig nært midtlinjen, kjører man over bakketopp mister den oversikt og vrenger ut av feltet. Samme kan skje ved avkjørsler, plutselig vrenger den ut uten forvarsel.
Det som også er irriterende er at mange steder sier den at du bare får lov å bruke autopiloten opp til feks 70, selv om fartsgrensen er 80

Så nekter den å gasse mer da, det står i displayet at det er 80 også, så bilen er klar over det. Man kan allikevel gasse manuelt da, men mister TACC-funksjonaliteten.