Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvorfor må man innom paypal for å bli medlem i TCON?

Startet av Frøken dings, tirsdag 26. desember 2017, klokken 18:30

« forrige - neste »

Frøken dings

Jeg skulle kjøpe medlemskap i TCON. Da jeg hadde lagt inn alle kredittkort opplysninger, så måtte jeg i tillegg legge inn en paypal konto (som jeg aldri bruker). Jeg huska selvsagt ikke passordet der og ville få tilsendt nytt, men så fikk jeg beskjed om at nettleseren på mobilen var for gammelt og måtte installere det nyeste. Og når det var i orden var resten borte. Så nå vil jeg prøve å få nytt passord til paypal på plass før jeg prøver en gang til.

Hvorfor må det være så tungtvint når jeg ikke ønsker å betale gjennom paypal, men må likevel legge inn min konto. Har det med betaling i etterkant, at det ønskes å trekke fra den kontoen, som jeg aldri bruker?

o.b.lix

PayPal brukes fordi den snakker veldig godt med TOCN sitt system slik at da er det minimalt med manuelt arbeid. Alle i TOCN gjø dette på fritiden og ingen får lønn for dette, derfor er metoden med mest automatisk behandling valgt.
«Vi må passe oss for å overinvestere i vei»
2022 AWD Ioniq 5 / 2017 Model X 90D (HW3 + MCU2) / 2019 Leaf Tekna 40kW
2015 Tesla model S 85D (Ap1.0) / 2014 Leaf Acenta 24kW

elekTrond

Because snl.no/Elon_Musk?

Sitat[...]Var tidligere med på å grunnlegge det ledende internett-betalingssystemet PayPal, [...]
'13 Mjau

Tuxedo

Sitat fra: o.b.lix på tirsdag 26. desember 2017, klokken 22:49
PayPal brukes fordi den snakker veldig godt med TOCN sitt system slik at da er det minimalt med manuelt arbeid. Alle i TOCN gjø dette på fritiden og ingen får lønn for dette, derfor er metoden med mest automatisk behandling valgt.
Men man kan vel betale med kredittkort gjennom PayPal systemet uten å måtte opprette PayPal-konto?

petersv

Det er nok pga automatisk trekk man må ha konto. Kanskje man kan velge å betale et år av gangen uten, men har ikke prøvd.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA