Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Summon ustabilt?

Startet av ChrML, søndag 24. desember 2017, klokken 19:05

« forrige - neste »

ChrML

Har forsøkt Summon noen ganger nå. Men hver gang, selv om telefonen og bilen har god 4G dekning,  så stopper bilen etter bare å ha kjørt 1 meter.

Noen som har fått Summon til å fungere ordentlig?

krister461

Funker fint hos meg. Du holder knappen inne?

Sent fra min LG-H930 via Tapatalk


ChrML

Sitat fra: krister461 på søndag 24. desember 2017, klokken 20:09
Funker fint hos meg. Du holder knappen inne?

Sent fra min LG-H930 via Tapatalk
Jepp. Men bilen stopper etter 1meter. Så kommer det en feilmelding på appen som sier at Summon feilet. Samsung S8 Plus telefon. Skjer hver gang.

Bruker litt tid på å connecte også.

Trond Strømberg

Har du justert hvor langt bilen kan kjøre? Mulig det kan hjelpe?
TMX75D - 5 seter, premium, MCU2 og HW3.0 og Pearl White Multi-Coat Lakk.

olavxxx

Du har ikke på strømsparing på tlf?

Jærbuen

Har biler mad AP2 i tillegg til summon også mulighet for parallell autoparkering?
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

daktari

Ja, ap2 støtter både vinkelrett og parallell autopark. Når du sitter i bilen.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

smurf

Kan melde om samme observasjon som TS. Er veldig ustabilt og stopper nesten med en gang. Står på flat parkeringsplass. Skal teste andre steder for å utelukke at det er dårlig wifi signal.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Bushy

Ganske ømfintlig på nøkkelen og. Når jeg har brukt det et sted som er trygt har jeg lagt nøkken på vindusviskeren jeg
S75D sept. 17

ChrML

Har ikke strømsparing på tlf. Skal forsøke å justere avstanden den kan kjøre, legge nøkkelen i vinduet og prøve igjen i morgen.

geear

Har bare prøvd tre ganger, ene gangen underjordisk p-hus var det ikke dekning (ventet), ut av garasje hjemme gikk helt uproblematisk, men den ville ikke kjøre inn igjen, uten at jeg ver hvorfor. Porten er bare ca 1,90 høy så kunne nesten virke som den var litt redd for åpningen. Fikk ikke feilet, den ville bare ikke kjøre videre inn. iOS forøvrig.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA