Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Beste ladeapp?

Startet av -Tommy, tirsdag 12. desember 2017, klokken 08:21

« forrige - neste »

-Tommy

Hei!

Er ny her og må desverre innrømme at jeg heller ikke kjøre elbil, men en plug-in hybrid. Men det er forsåvidt mindre viktig i denne sammenhengen.

Nå er det slik at jeg jobber for et eiendomsselskap hvor vi prøver å tilrettelegge for elbiler, vi har noen Proxll ladere koblet opp som fungerer fint i og for seg, og vi har tidligere hatt easypark som har kontrollert og administrert betaling. Dette fungerer ikke tilfredstilende lenger og vi er på utkikk etter ny leverandør.

Har prøvd å undersøkt litt og ser at de fleste ladeapper har fått en dårlig score på Google Play store. Så da retter jeg meg mot dere, hvilken app har dere best erfaring med?
- Easypark
- GoCharge
- Bilkraft

Noen flere?

jkirkebo

Sitat fra: -Tommy på tirsdag 12. desember 2017, klokken 08:21
Hei!

Er ny her og må desverre innrømme at jeg heller ikke kjøre elbil, men en plug-in hybrid. Men det er forsåvidt mindre viktig i denne sammenhengen.

Nå er det slik at jeg jobber for et eiendomsselskap hvor vi prøver å tilrettelegge for elbiler, vi har noen Proxll ladere koblet opp som fungerer fint i og for seg, og vi har tidligere hatt easypark som har kontrollert og administrert betaling. Dette fungerer ikke tilfredstilende lenger og vi er på utkikk etter ny leverandør.

Har prøvd å undersøkt litt og ser at de fleste ladeapper har fått en dårlig score på Google Play store. Så da retter jeg meg mot dere, hvilken app har dere best erfaring med?
- Easypark
- GoCharge
- Bilkraft

Noen flere?

Jeg har god erfaring fra de stedene som har satt bort drift og administrasjon til Fortum. Da bruker jeg samme ladebrikke der som på Fortums hurtigladere. Appen fungerer også bra.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Meryl Streep

FORTUM Charge & Drive ser ut til å være gode på å administrere
ladestasjoner på alle nivå utover landet. Jeg vil anbefale dem:
https://www.fortum.no/bedrift/chargedrive/ladetjenester-og-ladestasjoner/

Vollis47

Fortum er vel og bra, men jeg vil likevel nevne at vi har også et norsk selskap, Grønn Kontakt, som du bør sjekke.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Leafy

Plugshare, Fortum og Grønn Kontakt så er du meget godt dekket i Norge. Husk å stille inn Plugshare til å dekke dine løsninger.
Tesla Model Y Performance m/EAP. Mottatt 12.22
Tesla Model 3 Long Range MIC. Mottatt 09.21
Tesla Model X 100D 7-seter m/alt. Mottatt 23.05.19 - Solgt!
Audi e-tron Limited Typhoon Grey. Mottatt 18.03.19 - Solgt!
Tesla Model S 75D m/alt. Mottatt 16.10.17 - Solgt!
Tesla Model X 90D 7-seter m/alt. Mottatt 10.10.16 - Solgt!
VW e-Golf m/VP og alt utstyr. Mottatt 28.05.15 - Solgt!
Nissan Leaf m/solcelle. Mottatt 15.11.11 - Solgt!

minibiti

Oslo
2020 Zoe Intens R135 (Jan 2020 - present)
2018 Zoe Intens R110 (Nov 2018 - Jan 2020)
2016 Zoe Intens R240 (Aug 2016 - Nov 2018)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA