Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Til deg som kjørte Mørkerød Nissan Leaf langs RV4 mot Oslo, torsdag 7 des 2017

Startet av Initium, torsdag 07. desember 2017, klokken 20:37

« forrige - neste »

Initium

Vil bare hilse og si at du er en skam for hele elbilstanden.
Maken til bøllete og hissig kjøring, er det sjelden man ser. Jeg lå godt over fartsgrensa i kollektivfeltet selv, og ble regelrett KVISTA på veg ned fra Gjelleråsen.  Du var til hinder og sjenanse for alle andre trafikkanter, vimsa rundt bussen så jeg la merke til den måtte bremse ( heiv du deg inn FORAN bussen også mon tro ?  )

Blinklys brukte du heller ikke, jeg antar du var travelt opptatt med å spotte neste luke du kunne presse deg inn i.

Du er en skam for hele elbilstanden, og førere som deg er selvsagt årsaken til elbilene snart blir utestengt fra kollektivfila spesielt, og uglesett generetlt

Jeg anbefaler deg snarest mulig å bytte Leafen din i en svart Tesla eller tilbake til Svart Audi eller BMW, som du helt sikkert hadde før.

PS - hadde jeg hatt RangeRoveren min, hadde jeg mosa deg når du presset deg inn foran meg på den måten du gjorde ! 8)

arthur

Sitat fra: Initium på torsdag 07. desember 2017, klokken 20:37
PS - hadde jeg hatt RangeRoveren min, hadde jeg mosa deg når du presset deg inn foran meg på den måten du gjorde ! 8)

Med slike holdninger og trusler har du mistet enhver troverdighet i denne historien, dessverre!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Initium

Sitat fra: arthur på torsdag 07. desember 2017, klokken 22:33
Sitat fra: Initium på torsdag 07. desember 2017, klokken 20:37
PS - hadde jeg hatt RangeRoveren min, hadde jeg mosa deg når du presset deg inn foran meg på den måten du gjorde ! 8)

Med slike holdninger og trusler har du mistet enhver troverdighet i denne historien, dessverre!
irony
ˈʌɪrəni/Submit
noun
the expression of one's meaning by using language that normally signifies the opposite, typically for humorous or emphatic effect.

Olemann


Er nok redd vi ikke lenger kan snakke om "oss elbilister" som noe mer kollektive eller samfunnsbevisste enn folk flest.....elbiler krever ikke lenger en eneste entusiastholdning, så sniking, null blinklys, ego og meg-først er nok den nye tonen her og.
Dessuten, hva om det er nettopp meg-først som får folk til å handle elbil, taxifila, parkering etc?

Nei, vi må tilbake til gode gamle Reva og Buddy tider der vi frøs, satt med hjertet i halsen og bussen bak oss, og var lettere flaue over køen bak oss i motbakker.....Kommer slike biler igjen kan vi håpe på at ikke "folk flest" kjøper elbiler.... ;D

elektrolux

Sitat fra: Olemann på onsdag 13. desember 2017, klokken 16:51
Nei, vi må tilbake til gode gamle Reva og Buddy tider der vi frøs, satt med hjertet i halsen og bussen bak oss, og var lettere flaue over køen bak oss i motbakker.....Kommer slike biler igjen kan vi håpe på at ikke "folk flest" kjøper elbiler.... ;D

Finnes allerede løsning på bommelommene, og tiden da vi frøs, satt med hjertet i halsen og bussen bak oss, og var lettere flaue over køen bak oss i motbakker kan lett komme tilbake.

Vi er i alle fall klare til noen lidelser i 4 seter Chin for å slippe bompenger.  :D

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Beckern

Sitat fra: Initium på fredag 08. desember 2017, klokken 07:17
Sitat fra: arthur på torsdag 07. desember 2017, klokken 22:33
Sitat fra: Initium på torsdag 07. desember 2017, klokken 20:37
PS - hadde jeg hatt RangeRoveren min, hadde jeg mosa deg når du presset deg inn foran meg på den måten du gjorde ! 8)

Med slike holdninger og trusler har du mistet enhver troverdighet i denne historien, dessverre!
irony
ˈʌɪrəni/Submit
noun
the expression of one's meaning by using language that normally signifies the opposite, typically for humorous or emphatic effect.

Så ifølge definisjonen så ville du helst hylle ham for has eksemplariske oppførsel, gitt ham mere plass om du kjørte RR, osv.

Har ikke sett noen god terminologi for oppførselen men det har blitt veldig vanlig å heise ironi flagget der ingen ironi finnes fordi man innser at meldingen ikke falt i god jord.

Amoss

Sitat fra: Beckern på lørdag 30. desember 2017, klokken 21:14
Så ifølge definisjonen så ville du helst hylle ham for has eksemplariske oppførsel, gitt ham mere plass om du kjørte RR, osv.

Har ikke sett noen god terminologi for oppførselen men det har blitt veldig vanlig å heise ironi flagget der ingen ironi finnes fordi man innser at meldingen ikke falt i god jord.

Nå er kanskje ikke jeg en ekspert på dette, men jeg innbiller meg at det er tillatt å skrive ett ellers helt seriøst innlegg for så å avslutte med en humoristisk avslutningsreplikk. Dersom jeg har rett i dette så antar jeg også at det er lov å selv velge hvilken kategori av "humor" som brukes i denne replikken. F.eks. ironi. Dette altså uten å være forpliktet til å skrive hele innlegget i samme humorkategori...
Model S 85D

Sele

Kanskje hele innlegget var ironi? Kommer jo frem i hele innlegget hva TS mener om denne sjåføren.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA