Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Audi A3 plug in hybrid - fullt utstyrt 204HK, B&O, delskinn, panorama, DAB+ m.m

Startet av Erlingni, tirsdag 05. desember 2017, klokken 15:11

« forrige - neste »

Erlingni

Jeg skal selge min Audi A3 plug-in hybrid med det meste av utstyr. Den blir ikke åpent lagt ut for salg før om en måneds tid, men tenkte at forumet skulle få førsterett dersom noen her skulle være interessert.

Annonsen på finn.no er laget, men ikke publisert enda:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=89159803

Prisen som står der nå er i praksis innbyttepris (mulig jeg tar innbytte dersom den ikke blir solgt her). Jeg ga selv 409 000,- da bilen var 6 mnd. gammel (mai 2015), listeprisen var da på ca. 500 000,- med tilsvarende utstyr (og laaang leveringstid).
Som dere kan se, har jeg kjørt denne over 78% på ren EL over en distanse på 20 000 km. Altså et meget godt alternativ til ren elbil for de som måtte ha rekkeviddeangst (HVEM sa at plug in hybrid bare blir kjørt på bensin....)  ;D

Ta kontakt for en hyggelig bilprat, eller en uforpliktende prøvekjøring!

Erlingni

Da er annonsen "live" siden det var lav respons på forumet.
Fortsatt mulighet for et godt kjøp for forumets medlemmer :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA