Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Flere Servicesentre?

Startet av Cato76, tirsdag 28. november 2017, klokken 15:07

« forrige - neste »

rmr

Sitat fra: THE på torsdag 07. desember 2017, klokken 12:45
Ei mnd ventetid på time fra man kontakter verkstedet er nok ikke unormalt. Har derimot aldri vært borti et verksted som bruker mer enn en mnd. på å gi svar på når de har ledig time...

Kontaktet SC Kokstad på tlf. 7. november for å få time til fiksing av diverse småting på ny bil, og fikk beskjed om å sende epost med punktene det gjaldt. Fikk beskjed pr tlf. at de ikke hadde ledig time før ca midt i januar, og fikk ikke tildelt time der og da. Sendte epost 8. november, purret pr. epost 21. november og på nytt 29. november. Har fremdeles ikke hørt noe mer fra service i Bergen.

Jeg hadde godtatt to måneder venting for fiks av de tingene jeg har problem med på bilen min, men det er vanskelig å godta det totale fravær av respons på henvendelser som Tesla klarer å prestere. Ja, jeg vet det er fullt kjør med klargjøring/utlevering av nye biler, men det kommer ikke til å bli færre utleveringer pr. mnd. eller pr service center når Model3 utleveringene kommer i gang for fullt. Tesla kan ikke ignorere eksisterende kunder i all evighet bare fordi de skal levere ut bil til nye kunder. Verkstedkøene må jo øke for hver dag, og det virker ikke som Tesla har en plan for hvordan de skal få ned køene heller.

Høres helt likt ut som min erfaring , er bare trist :( Kan bare ikke forstå hvordan de tenker, null respons til kundene er jo absolutt det verste man kan utsette kunder for.
S85D - solgt juni -17
S75D - utlevert 31/07-17

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA