Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Vinterdekk til Twizy

Startet av Torman, mandag 13. november 2017, klokken 21:16

« forrige - neste »

Torman

Fikk omsider vinterdekk til min Twizy, som jeg kjøpte ny i mai! Dro innom merkeverkstedet og de la de på. Når jeg kom hjem så jeg at forhjulene var montert mot merket rulleretning på dekkene  :o
Enten er de en smule inkompetente, eller så er det et lurt triks jeg ikke har fått med meg. Noen andre som har noen erfaringer her?

elrey71

Da har det gått litt for fort på verkstedet - bytt om!

Martin Shezad Pedersen

Sitat fra: Torman på mandag 13. november 2017, klokken 21:16
Fikk omsider vinterdekk til min Twizy, som jeg kjøpte ny i mai! Dro innom merkeverkstedet og de la de på. Når jeg kom hjem så jeg at forhjulene var montert mot merket rulleretning på dekkene  :o
Enten er de en smule inkompetente, eller så er det et lurt triks jeg ikke har fått med meg. Noen andre som har noen erfaringer her?

Hvor kjøpte du vinterdekkene?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Torman

Sitat fra: Martin Shezad Pedersen på torsdag 16. november 2017, klokken 10:48
Sitat fra: Torman på mandag 13. november 2017, klokken 21:16
Fikk omsider vinterdekk til min Twizy, som jeg kjøpte ny i mai! Dro innom merkeverkstedet og de la de på. Når jeg kom hjem så jeg at forhjulene var montert mot merket rulleretning på dekkene  :o
Enten er de en smule inkompetente, eller så er det et lurt triks jeg ikke har fått med meg. Noen andre som har noen erfaringer her?

Hvor kjøpte du vinterdekkene?


Sent from my iPhone using Tapatalk

De fulgte med "bilen", som jeg kjøpte på Motorforum i Oslo i mai. Fikk vinterhulene først nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA