Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

20% - 70% rabatt på kartoppdatering etc (Black Friday)

Startet av Orbit, lørdag 25. november 2017, klokken 15:43

« forrige - neste »

mariusse

Jeg kjenner det sitter langt inne å betale kr 570,00 for å:
- laste ned kart selv, med alt styret det medfølger; husker jeg rett var det egen app og kun Windows.
- skaffe stor nok USB stick med riktig filsystem og kopiere til denne.
- sitte ute i bilen en time+ mens den oppdaterer (gateparkering i Oslo).

På den annen side, jeg har brukt penger på gærnere ting...

Orbit

De har jo også andre ting i butikken som kan være aktuelt, f.eks CarPlay-støtte på facelift-biler.

Personlig har jeg et såpass gammelt kart at det mangler en del større endringer på hovedveiene på østlandet. Jeg mistenker også at dette kan bli siste mulighet til å oppdaterte kart på pre-facelift i3. De fjernet muligheten tidligere i år og begrunnet det med at headunit ikke lenger var støttet - egentlig litt overrasket over at muligheten er tilbake igjen nå. Så det blir nok å bruke 456 kr på kart (etter rabatt). Oppdatering blir å ta mens bilen uansett er i drift, den brukes jo også til turer som er mer enn lange nok til det. Siden dette nå er en 2G bil, hadde nedlasting av 30 GB med kart direkte til bilen ikke vært praktisk gjennomførbart.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA