Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

App Leaf Manager api

Startet av Erik Ola Ulvestad, tirsdag 21. november 2017, klokken 21:34

« forrige - neste »

Erik Ola Ulvestad

Er det nokon som veit om det går å 'automatisere' Leaf Manager appen via feks Tasker eller Automate el.likn. for Android?


Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

Evelen

Neppe noe åpent API, men ser ut som han hær har fått til noe:
https://www.troyhunt.com/controlling-vehicle-features-of-nissan/

Ser ut som JSON, så burde være relativt enkelt å automatisere når du først har linkene.

Skulle gjerne automatisert min, men har US leaf
Leaf 2014

Erik Ola Ulvestad

Sitat fra: Evelen på tirsdag 28. november 2017, klokken 21:37
Neppe noe åpent API, men ser ut som han hær har fått til noe:
https://www.troyhunt.com/controlling-vehicle-features-of-nissan/

Ser ut som JSON, så burde være relativt enkelt å automatisere når du først har linkene.

Skulle gjerne automatisert min, men har US leaf
Ja, ein kan bruke api'et direkte mot Nissan , no med autentisering. Men eg tenkte meir på ei quick&dirty løysing via LeafManager appen i Android.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

----------------------------------------------------------------------------------------------------
Privat: Interesse for ladesystemer.  2017 Leaf 30 kWh
Jobb: Malthe Winje Automasjon AS #saia #gewiss #joinon
#eltako #softing #helmholz #iconics #besen #keba

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA