Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva er din estimerte leveringsdato på e-Golf FL?

Startet av Bjarkaffi, torsdag 16. november 2017, klokken 22:36

« forrige - neste »

Xanic

#135
Noen som vet hvor man kan sjekke status på bestillingen sin selv?

Larsbjoernar

Det tror jeg ikke er mulig? I UK går det med en eller annen VW app vet jeg, men spurte selgeren min om dette og det finnes ikke støtte for dette i Norge.

Xanic

det var leit, hadde vært moro å kunne fulgt med nå som det nærmer seg noe  :D

Apache

Har bestilt slutten av september i fjor og venter spent på når bilen skal i produksjon. Har sjekket epos hver dag og i dag fikk jeg epos: "Gjør et vinterkupp på hos Møller Bil Kalbakken!"

Tenk å være så slemme og tankeløse og sende meg reklame istedet for info om bilen. Trudde for 1 sec da jeg så avsender at det var info om bilen....

sukk...

Xanic

Jeg fikk beskjed av selger tidligere i uken at han ville få bekreftelse i uke 8-9 om bilen går i produksjon i uke 11-12, så håper på til uken. skal gi deg en beskjed Apache når jeg hører noe, du hadde vel bestilt 4dager etter meg  :+1:

Apache

Tar det en måned fra bilen er produsert til den er i Norge og du får den etter at selger er ferdig med tilleggs arbeid? Mener å ha lest/hørt det en plass.

Xanic

Ja er det jeg har fått inntrykk av fra selger. selv håper jeg det går fortere enn det, nåværende bil begynner å bli litt lei livet.

Upperten

Jeg bestilte min 18.09 og selger regnet med at den kom i ca uke 11.
Har ikke hørt noe hverken før eller siden, men det er vel kanskje optimistisk å håpe på levering da når Xanic over her, som bestilte ca en uke senere, har fått beskjed om at den går i produksjon uke 11-12.
Kanskje selger mente at den gikk i produksjon i uke 11, hva vet jeg, blir ikke akkurat neddynget av informasjon. Time will show.

Mst026

Sitat fra: Upperten på lørdag 17. februar 2018, klokken 12:55
Jeg bestilte min 18.09 og selger regnet med at den kom i ca uke 11.
Har ikke hørt noe hverken før eller siden, men det er vel kanskje optimistisk å håpe på levering da når Xanic over her, som bestilte ca en uke senere, har fått beskjed om at den går i produksjon uke 11-12.
Kanskje selger mente at den gikk i produksjon i uke 11, hva vet jeg, blir ikke akkurat neddynget av informasjon. Time will show.

Jeg bestilte min 19.12.17 uten AID og fikk oppgitt 7-9 mnd. Du får jo da ca. 6 mnd leveringstid. Bestilte du med active info? Har nå i ettertid bestilt med active info og håper at leveringstiden ikke blir 10-11 mnd, spesielt siden de skal doble produksjonen i Dresden fra mars av.

Upperten


Victor Halvorsen

Det at de skal dobble produksjonen gjelder muligens biler uten noe spesielt ekstra utstyr..? Aid feks er det mangel på ifra underleverandør..

Xanic

Sitat fra: Upperten på lørdag 17. februar 2018, klokken 12:55
Jeg bestilte min 18.09 og selger regnet med at den kom i ca uke 11.
Har ikke hørt noe hverken før eller siden, men det er vel kanskje optimistisk å håpe på levering da når Xanic over her, som bestilte ca en uke senere, har fått beskjed om at den går i produksjon uke 11-12.
Kanskje selger mente at den gikk i produksjon i uke 11, hva vet jeg, blir ikke akkurat neddynget av informasjon. Time will show.

Er det en ting jeg har erfart i denne prosessen er at man må oppsøke informasjon for det er ingen som kaster det etter deg. så jeg ville kontaktet selger å hørt etter hvordan det lå an.

DannyMT

Bestilte slutten av august i fjor, ble produsert forrige uke
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

Larsbjoernar

Bestilte 1. September. Bilen står i Oslo og venter på frakt til forhandleren på Hamar :-)

Upperten

Fikk mail fra selger i dag om at bilen er ferdig produsert og venter på skyss til Norge. Levering blir godt innenfor uke 11 som var estimert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA