Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Handle Soul (kansje)

Startet av Pål B N, onsdag 15. november 2017, klokken 17:55

« forrige - neste »

Pål B N

Tar en tur å glanar på soul til lørdan, ny, hva MÅ jeg ha med? tenker da av ladekabler, utstyr garantier osv?

Nmk

«Alt» følger med som standard. Eneste du burde ha med er en type2 til type1 kabel og bagasjeromsmatte. Vinterhjul er gjerne rimligst å skaffe hos billige dekkforhandlere.
Lykke til med bilvalget!

Usikker

--
:
Kia Soul 30kWh Juli-2017 -> Mai 2021 (64000km, 100% batteri ved salg)
Kia eSoul 64kWh (11kW obc) Juni2021 ->

Pål B N

Kommer til å satse på Active pga varmepumpe osv, ser at de selger en pakke til 17000 med 16" vinterhjul, bagasjeromsmatte, ekstra ladekabel type 2 til type 1 og elektronisk P-skive... klarer mann å snakke litt der fårn kansje alt for 250K på veien skun håpe på?

vegradd

Vi ga 264k for Active, 16" vinterhjul, 3 års service, uten ladekabel, uten elektronisk brikke. Levering på 8 dager.

Pål B N

Jeg mente så klart att jeg håpet å få den til 260 med litt godprat, 250 er å tru litt mye på julestemmning i butikken:-)

Pål B N

Da blei det Soul på meg,  bilen er på båten nå så jeg kunne få den i rommjula, tenker jeg ber de vente til 2-1-2018 med å registrere den, så detta blir spennende å se hvordan dette blir å hvere el-bil eier ;-)

Usikker

--
:
Kia Soul 30kWh Juli-2017 -> Mai 2021 (64000km, 100% batteri ved salg)
Kia eSoul 64kWh (11kW obc) Juni2021 ->


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA