Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Car-Net igjen...

Startet av emmern, onsdag 15. november 2017, klokken 12:53

« forrige - neste »

emmern

App funker ikke med login og connecting to e-golf. Web funker. Noen andre?
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Pippus


Bob

2019 Tesla Model 3 LR AWD
2016 VW e-Golf
2004 Mazda RX-8 231 HK
2008 Hyundai Accent

emmern

Det funker å logge seg helt ut og så inn igjen med passord og hele bøttebaletten men det er ingen god løsning. Ender opp med å bruke nettsiden istedet. Melder man fra til Møller om dette?
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Bob

Sitat fra: emmern på onsdag 15. november 2017, klokken 13:15
Det funker å logge seg helt ut og så inn igjen med passord og hele bøttebaletten men det er ingen god løsning. Ender opp med å bruke nettsiden istedet. Melder man fra til Møller om dette?

Takk for tipset, det funket :) det virket med fingeravtrykket mitt etter jeg tvangavsluttet appen igjen etter å ha logget helt ut også inn igjen. Nå er det bare et spørsmål om hvor lenge dette varer til neste gang det klikker..
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2016 VW e-Golf
2004 Mazda RX-8 231 HK
2008 Hyundai Accent

emmern

Det funket ironisk ikke for meg etterhvert. Det som faktisk fungerte til slutt nå var at jeg slettet cache og data på appen via android settings, og logget meg inn igjen.
Da ble jeg kastet ut og den slet med å komme seg inn igjen.
Appen krasjet og jeg tok bare restart.
Deretter logget jeg meg inn med fingeravtrykk og det ser nå ut til å funke. Har galaxy S7.

Har killet appen og startet den og brukte fingeravtrykk igjen - funket.

Tipper de har gjort om på login-systemet via appen med tokens og skit.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

emmern

Hivd ut fra app igjen, og kommer ikke inn. Blir bedt om å skrive passord - connecting, og så krasj.
Webside funker.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

kentrygve

Har samme problemet, blir kastet ut hele tiden.

Bob

Har hatt stabilt app siden jeg logget meg ut og inn igjen siden i går.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2016 VW e-Golf
2004 Mazda RX-8 231 HK
2008 Hyundai Accent

emmern

Ikke her... krasjer og starter om, samt hiver meg ut etter 1 handling i appen.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

Propell

Car-net virker ikke på APP. Viser kun gammel info om bilen. Ikke mulig å starte lading eller varme.
Kom ikke inn på Nett siden til Car-net heller.
Svært skuffende og dårlig sammenlignet med Volvo On Call som er Super bra.. Virker alltid..
Har lyst på VCDS .
2017 E-Golf FL VIP Sort Levert. 15/6
2016 Volvo V70 D4 Grå Dynamic
2008 Golf GT Solgt.

Aloppes

Funket i morges, men nå er den nede igjen, det er jo helt latterlig! Har meldt fra til forhandler og det bør alle dere andre med samme problem også gjøre. Kanskje de prioriterer det.

oysts

VW må ha gjort noe veldig gale med selve appen. Jeg har skrevet min egen plugin til hjemmeautomasjonsystemet jeg kjører som henter info fra VW hvert 20. minutt. Opplever svært skjedelnt feil i API´et....

Når det er sagt har appen også vært ganske stabil for min del, dog veldig treg til tider....

Øystein

Mobileum

Fungerer for meg. Både web og app med Safari og iPhone med iOS 11. For de som har problemer må nok henvendelsen gå til Møller. Hjelper lite å klage i dette forumet.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

emmern

Det funker nå ja... Men ikke da åpningsinnlegget ble skrevet.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA