Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Lading i Tromsø sentrum

Startet av Fru Strert, onsdag 15. november 2017, klokken 10:27

« forrige - neste »

Fru Strert

Jeg pendler mellom Narvik og Tromsø med en Tesla, og begynner å bli alvorlig lei av å sitte på Langnes flyplass en time eller to hver uke. Er det virkelig ingen lademuligheter i gangavstand fra sentrum i Tromsø?

aronesen

Har de fjernet de i fjellhallen? I så fall skal det fortsatt være et par i seminaret parkeringshus og et par i Nerstranda senteret.
Renault Zoe Intens 43kW, Grå Neptune

Simen1

Det er noen under Obs på Jekta også, men jeg aner ikke hvor lite ladeeffekt de gir.
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

jkirkebo

Sitat fra: Simen1 på tirsdag 02. januar 2018, klokken 00:48
Det er noen under Obs på Jekta også, men jeg aner ikke hvor lite ladeeffekt de gir.

Det er 2 stk. 22kW på Jekta om jeg ikke husker feil, har ladet min gamle P85+ der på 22kW for ca. 3,5 år siden.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Callah

For fremtidig referanse finnes det nå MANGE 22 kW ladepunkter rett bak Fylkeshuset. Disse koster i hverdager 35 kroner per time å benytte seg av og må betales med APP. I hverdager er det gratis å parkere på disse etter 17:00 og lørdager etter 15. I vinterperioden kan det ikke parkeres der etter klokken 22:00. Se egen skilting ved innkjøring til parkerkngsområdet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA