Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Passende 4g modem til bil

Startet av Sarotex, tirsdag 14. november 2017, klokken 23:57

« forrige - neste »

Chivas

Jeg gikk for Huawei E8372, og problemet med noe som stikker ut av usb-kontakten løste jeg vha en sigarettenneruttak til usb sak og plugget den i bagasjerom. Ikke synlig i bil, og funker fjell :)

Apache

Ser at flere linker til et 4G modem som ikke selges i Norge, enkelte modeller så er det bare en butikk som selger. Er det en spesiell grunn til det?

Mobileum

Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

egolfetp

Hundre kroner, da snakker vi. Verdt et forsøk da. Blir spennende å se hvor lang tid den tar i posten/om den kommer fram i det hele tatt. :)

Apache

"Estimated delivery: Mon. Apr. 30 - Wed. Jun. 13" Fikk jeg beskjed om. Da jeg bestilte i helgen, fikk mail i dag at den var sendt.

Mobileum

Sitat fra: Àpache på mandag 16. april 2018, klokken 18:13
"Estimated delivery: Mon. Apr. 30 - Wed. Jun. 13" Fikk jeg beskjed om. Da jeg bestilte i helgen, fikk mail i dag at den var sendt.

Sendes vanligvis i samlesending, så tror nok ikke den kommer noe særlig før det har gått rundt 30 dager.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD - 2024.8.4

AAB26


Apache

Angrer på at jeg ikke tok med mobilpakke når jeg bestilte bilen min, for seint nå, henter bilen om 2 dager.
Men det å finne en norsk seriøs butikk som selger en enkel USB dingle dongle er ikke lett.

Motorwatt

Hvis du Googler "USB modem" finner du vel mange? Elkjøp, Dustin, Kjell&Company etc.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA