Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron - Bilder og video

Startet av Amatøren, søndag 12. november 2017, klokken 20:35

« forrige - neste »

Ingeniøren

@Bjoris.

Godt skrevet og irriterer meg grenseløst over at rekkevidde alltid skal være det man sammenlikner og måler, og knapt noe annet.
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Counterpointer

Sitat fra: Bjoris på lørdag 11. mai 2019, klokken 15:12
Generelt er det altfor mye pes fra Tesla fanboys ifht e-tron.
Vil heller si at det er en Audi fanboy som har laget utrolig mye kvalm både i Audi og Tesla delen som har bidratt til dette.
Hvis du kan «se for deg det»!

1000kwh

Sitat fra: knut.aulie på søndag 12. mai 2019, klokken 01:26
Sitat fra: Bjoris på lørdag 11. mai 2019, klokken 15:12
Generelt er det altfor mye pes fra Tesla fanboys ifht e-tron.
Vil heller si at det er en Audi fanboy som har laget utrolig mye kvalm både i Audi og Tesla delen som har bidratt til dette.
Hvis du kan «se for deg det»!
Kan vi ikke bare drite i å snakke om fanboys alle sammen? Tror det holder folk unna dette forumet .. er jo bare biler som noen andre har produsert.. ingen her som har designet hverken Teslaer eller Audier så vidt jeg vet

Counterpointer

Sitat fra: 1000kwh på søndag 12. mai 2019, klokken 07:16
Sitat fra: knut.aulie på søndag 12. mai 2019, klokken 01:26
Sitat fra: Bjoris på lørdag 11. mai 2019, klokken 15:12
Generelt er det altfor mye pes fra Tesla fanboys ifht e-tron.
Vil heller si at det er en Audi fanboy som har laget utrolig mye kvalm både i Audi og Tesla delen som har bidratt til dette.
Hvis du kan «se for deg det»!
Kan vi ikke bare drite i å snakke om fanboys alle sammen? Tror det holder folk unna dette forumet .. er jo bare biler som noen andre har produsert.. ingen her som har designet hverken Teslaer eller Audier så vidt jeg vet
Enig i at det hadde vært beste løsningen

Bjoris

Sitat fra: Kåre Knatten på lørdag 11. mai 2019, klokken 17:58
Kan du greie deg med en TM3, har du ikke bruk for en E-tron. Du har bare bruk for en bil (fremkomstmiddel)

Tipper det er ganske mange som kan klare seg med noe rimeligere enn E-Tron:) Jeg kjøper ikke bil etter størrelse, for meg er det hele konseptet og jeg falt virkelig for E-Tron, men fruen er mer rasjonell og ser ikke verdien i å ha så dyr bil. Blir mer pes ifht å bruke så dyr bil, det husker jeg jo igjen fra Xen til 800, det ble kanskje litt for mye fokus på slikt:)

Sitat fra: knut.aulie på søndag 12. mai 2019, klokken 13:05
Sitat fra: 1000kwh på søndag 12. mai 2019, klokken 07:16
Sitat fra: knut.aulie på søndag 12. mai 2019, klokken 01:26
Sitat fra: Bjoris på lørdag 11. mai 2019, klokken 15:12
Generelt er det altfor mye pes fra Tesla fanboys ifht e-tron.
Vil heller si at det er en Audi fanboy som har laget utrolig mye kvalm både i Audi og Tesla delen som har bidratt til dette.
Hvis du kan «se for deg det»!
Kan vi ikke bare drite i å snakke om fanboys alle sammen? Tror det holder folk unna dette forumet .. er jo bare biler som noen andre har produsert.. ingen her som har designet hverken Teslaer eller Audier så vidt jeg vet
Enig i at det hadde vært beste løsningen

Jeg har ikke fulgt så godt med så jeg har ingen formening om "hvem sin feil dette er". Men det er vel typisk at mange forsvarer bilene sine med nebb og klør når prisen er høy. Er vel lettere å innrømme at en er misfornøyd med ting på en bil til 300 enn enn til 800...

Orbit

Det er nå åpnet for fabrikkbesøk på produksjonslinjen i Brüssel. €135 for en gruppe på opptil 15 personer var heller ikke så avskrekkende dersom en likevel er i området.

http://www.audibrussels.be/brussels/web/en/factory-visit.html

(Det blir kanskje feil å poste dette på "bilder og video"-tråden, når det ikke er lov med opptak av noen art på fabrikkbesøket.  8))
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Sanremo

Her er en ny video som anbefales. Meget bra filming og full HD.

https://youtu.be/D-3Jv0-IUDk

tkjoerlaug

Hel-lakkert smurfeblå med vanlige speil? Trodde det var bare edition one som fikk smurfeblå, og dette er vel ikke edition one (kanskje muligens amerikansk edition one)?

trd-73

Amerikanerne kan velge smurfeblå og alle der har jo vanlige speil.

Kåre Knatten

Som en kuriositet kan nevnes at de får ikke vanlige speiler med buet glass, kun slett overflate i henhold til amerikanske bestemmelser, for de som ikke er klar over hvor heldige vi er som får blindsone speil eller kan velge virtuelle speil.

elektro

Kan legge til at US Edition One er Daytona Grey. Et alternativ vi ikke har her (uten spesiallakk i alle fall)..
2019 e-tron 55 quattro | ID.4 4MOTION (kansellert) | Fisker Ocean (kansellert) | 2016 Model S 75D | 2015 e-Golf

Orbit

2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

ktiller

Kanskje litt på siden, men hvilken farge har taktrekk beskrevet som moon silver?

Orbit

Lys grå. Det er det vanlige taktrekket, eneste alternativ så langt er sort.
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

hovik

2019 Tesla Model 3
2021 Volvo XC90

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA