Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron - Bilder og video

Startet av Amatøren, søndag 12. november 2017, klokken 20:35

« forrige - neste »

Pingle

#720
Sitat fra: Orbit på fredag 02. november 2018, klokken 15:51
Strektegning av e-tron (blå), med Q5 (øverst, orange) og ny A6 (nederst, grønn) lagt oppå. Jeg har justert slik at topp på baksete er på samme sted. Det er ikke med på tegningen hvor baksetegulvet ligger, men seteryggene er nok ca like høye på alle. A6 har nok litt større utnyttbar plass enn e-tron, men det er ikke mye....
Takk for pen tegning, Orbit (igjen). Det ser jo betryggende ut :)
Kan være håp om minst like god plass som i "standard stasjonsvogn" - dvs A6- ut fra dette, der høyden faktisk gir bedre plass (jf dypt rom under bagasjerommet).
Gleder meg til å se den!
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

hemi

Mer en stor nok inni for meg, eneste jeg hadde drømt om var 3500 på kroken ;)

Rekkevidde, pris og levering blir jo neste spennende ting denne mnd

Sponzo

Hallo....navnet på denne tråden er bilder og video - ikke rekkevidde

Sponzo

Sitat fra: Orbit på tirsdag 30. oktober 2018, klokken 22:23
Video lagt ut i dag fra en israelsk forhandler (lenke nederst). To skjermbilder derifra:

Spesifikasjonsark som jeg tror sier det er 435 km WLTP.
Du kan ikke vise dette vedlegget.

Et svært merkelig reservehjul (185/70R19), hvor det ser ut som at dekket skal blåses opp på stedet før det monteres på bilen! Ikke en løsning jeg har sett tidligere.
Du kan ikke vise dette vedlegget.

https://www.youtube.com/watch?v=w_U4RNlps44

Bra video, første gang jeg ser sportsratt, vanlige sidespeil og tonete vinduer bak

Imagine

Enig i at det var flott å se st den kommer med tre-ekers sportsratt som er uendelig mye finere enn det fire-ekers A8 komfort-rattet som har blitt vist til nå.

Blade Runner


ebbrey

Bra bilder!

Noen ganger ser denne så himla grønn ut. Tror det blir denne fargen altså! Den babyblå var helt uaktuell.
11/2013 - 2018 Modell S
Bestillt Enyaq Sportline 80X alt unntatt bagasjeromspakke og Canton

Blade Runner

#727
Sitat fra: ebbrey på tirsdag 06. november 2018, klokken 07:45
Bra bilder!

Noen ganger ser denne så himla grønn ut. Tror det blir denne fargen altså! Den babyblå var helt uaktuell.

Går for denne fargen selv. Lys og hvitbalanse på kamera har mye å si for hvordan fargen ser ut på bilder.
Skulle ønske Audi publiserte gode bilder av Typhoon Grey også.

Her er video av samme bil:
https://youtu.be/9xjp3Ug8DBo

Orbit

Sitat fra: Blade Runner på tirsdag 06. november 2018, klokken 15:36
Skulle ønske Audi publiserte gode bilder av Typhoon Grey også.
Nye A6 har tyfongrå i fargepaletten, så forhandlerne har prøvepanel med denne i A6-mappa si. Fargen er også brukt på lanseringsvideoen for A6:
https://www.youtube.com/watch?v=BEhpKJylMk8&
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

Lappsokk

#729
https://www.youtube.com/watch?v=zjB_VMyzGJs&feature=youtu.be

Her er link til e-tron i Typhon grey.  Beklager rettelse dette er DAYTONA grey etter tips....

forzaman


Imagine

Fin farge på den siste Daytona-grå her. Men kan det være den litt brunere «Soho brown»?

Lappsokk

nei, er bare lyset som gjør det på videoen, så den i stillbilder også og da var den renere grå.

Øggen

Angående rekkevidde. Bilen i Ålesund viste 57% batteri, nokke som tilsvarte 171 km igjen. Fullt klar over mange variabler her, men.......
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Kåre Knatten

Distansemåleren beregner kjørelengde ut fra siste tids kjøremønster, en bil som bare kjøres inn og ut av butikklokale har ingen realistisk beregning. Det er forresten samme tilfelle for Audi-fossilbiler, kjører du bare småkjøring viser gjenværende kjørelengde mye kortere kjørelengde enn ved langkjøring, på samme resterende tankvolum.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA