Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Audi e-tron - Bilder og video

Startet av Amatøren, søndag 12. november 2017, klokken 20:35

« forrige - neste »

Pingle

Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

turfsurf

Hm, de tre siste Teslaene våre har vært hvite, men eTron tror jeg vil være finere i en av de mørkeste gråfargene til Audi. Bedre med hvit enn blå dog...

Men hva er det med fargevalget i interiøret, spesielt på den blå? Alt for mye forskjellige teksturer og farger, synes det blir helt rotete. Så vidt jeg kan se er det krem skinn, grått skinn, orange kontrastsømmer, sort høyglanspolert plast, noe sølv/aluminium detaljer++. Takke meg til sort/grått, evt krem/brunt eller noe.
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

HalvorV

#662
For ett år siden bestilte jeg en TMX, fikk kalde føtter etter flere prøvekjøringer der jeg observerte varierende byggekvalitet kvalitet på bilene.

Angret ikke ett sekund på kanselleringen da og hvertfall ikke når jeg ser hva vi har i vente med denne bilen!
Kønummer 22xx og gleder meg stort!

Men hvit blir det ikke.
Tesla Model Y Perfomance

Counterpointer

Sitat fra: Pingle på lørdag 20. oktober 2018, klokken 07:41
For de som liker hvitt.
Pirkemode på.....      det der er vel krem beige Pirkemode av.......

Pingle

#664
Sitat fra: knut.aulie på lørdag 20. oktober 2018, klokken 10:41
Sitat fra: Pingle på lørdag 20. oktober 2018, klokken 07:41
For de som liker hvitt.
Pirkemode på.....      det der er vel krem beige Pirkemode av.......
Takk for advarselen.
Tror damene på jobb hadde ledd rått om jeg sa jeg skulle plukke dem opp i en krembeige bil, og vitset det neste året om krembeige arbeidsantrekk på sykehus når de så hva det dreide seg om.
Interesse for kreative farvenavn er ikke min greie. Galakser kan være hvite og antigua rød for alt jeg vet.
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

Counterpointer

Sitat fra: Pingle på lørdag 20. oktober 2018, klokken 13:20
Sitat fra: knut.aulie på lørdag 20. oktober 2018, klokken 10:41
Sitat fra: Pingle på lørdag 20. oktober 2018, klokken 07:41
For de som liker hvitt.
Pirkemode på.....      det der er vel krem beige Pirkemode av.......
Takk for advarselen.
Tror damene på jobb hadde ledd rått om jeg sa jeg skulle plukke dem opp i en krembeige bil, og vitset det neste året om krembeige arbeidsantrekk på sykehus når de så hva det dreide seg om.
Interesse for kreative farvenavn er ikke min greie. Galakser kan være hvite og antigua rød for alt jeg vet.

Sponzo

Noen her som har vert på visning de siste dagene og som gidder laste opp litt bilder?

Er spesielt interessert i flere bilder av bilen i fargen Galaxy Blue.


Eodman

Sitat fra: Sponzo på torsdag 25. oktober 2018, klokken 10:09
Noen her som har vert på visning de siste dagene og som gidder laste opp litt bilder?

Er spesielt interessert i flere bilder av bilen i fargen Galaxy Blue.



Møller Bil Ensjø har lagt ut en del bilder av modellen i Galaxy Blue på sine Facebooksider.
Jeg var der, men på min visning var det for mye folk til at det var noen hensikt å ta bilder.

AndreasRingdal

Det ligger en god del bilder ute på facebookgruppen https://www.facebook.com/groups/1483698798331225/

Også bilder fra noen som plukket ut deler fra bagasjerommet for å se hvor stort det var mulig å få det :)
TMX 75D (MCU2/HW3/FSD)
Leaf 24 fra 2016 til 2018 (50000km)

hemi

Jeg fikk se den i smurfelyseblågrønn, synes egentlig fargen er kul og kunne tenkt meg den.

Meeen vurderer "resale black" :/


VELDIG spent på EPA tall nå og priser

Trond.m

Sitat fra: hemi på torsdag 25. oktober 2018, klokken 13:08
Jeg fikk se den i smurfelyseblågrønn, synes egentlig fargen er kul og kunne tenkt meg den.

Meeen vurderer "resale black" :/


VELDIG spent på EPA tall nå og priser
Bilen på Høvikodden hadde denne fargen, men det er jo helt umulig å bedømme fargen i gult halogenlys. Synes fargen ser tøff ut på biler, men på Høvikodden så den nesten turkis ut, uten noe metallic glans. Helt uaktuell i det lyset, men de færreste av oss har jo utstilt bilen vår i et galleri   ;)

chiller

Sitat fra: TM på torsdag 25. oktober 2018, klokken 13:16
Bilen på Høvikodden hadde denne fargen, men det er jo helt umulig å bedømme fargen i gult halogenlys. Synes fargen ser tøff ut på biler, men på Høvikodden så den nesten turkis ut, uten noe metallic glans. Helt uaktuell i det lyset, men de færreste av oss har jo utstilt bilen vår i et galleri   ;)
Var blanding av gult halogenlys og sparepærer (CFL-pærer) den var belyst med så helt umulig å si hvordan den blir i dagslys.

Hvis den ser like "drøy" ut i dagslys som den gjorde inne på HO-senteret så kan den nok være hardere å selge brukt enn noe litt mer konservativt.

hemi

Nailer de drivverk/rekkevidde tror jeg dette er en vinner.

Du kan lukke og åpne dører selv om du står parkert på fortau til og med ! :D

JorEl

#673
TeslaBjørn
https://www.youtube.com/watch?v=cJFKIXkxiSo

Vet ikke hvordan jeg tar screenshot i fra youtube, så jeg starter rett i videoen for at dere skal få se batteri og rekkevidde- GOM.
https://youtu.be/cJFKIXkxiSo?t=823
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Pingle

Når det gjelder rekkevidde, har tb bommet på tegnsetting. >er fortsatt ikke det samme som =.
Audi e-tron 55, kjøpt 05 2020

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA