Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

38.000 for ny strømkonverter ferdig montert! Hjelp!!!

Startet av Petter900T, lørdag 11. november 2017, klokken 09:26

« forrige - neste »

Petter900T

Autoelite konstaterte at konverteren på hjemmeladersiden er kaputt...

Hvile alternativer har jeg, bilen er en 2011 C-zero. ikke aktuelt å kjøpe ny orginal ihvertfall...

Hva med å handle brukt på høggeren?

jche

Ta ut laderen og få et elektronikkverksted til å reparere den? Vet ikke om det er mulig på disse, men verdt et forsøk.

automat

Sjekk med et uavhengig verksted som har spesialisert seg på elbil. F.eks. Elbilmek.
Audun Torsdalen
Styremedlem Østfold Elbilforening 2022-
2014 Peugeot iOn
2017 Tesla mod X75D
2018 Hyundai Ioniq

Karl-Wilhelm

Sitat fra: Petter900T på lørdag 11. november 2017, klokken 09:26
Hva med å handle brukt på høggeren?

Driver med elektronikk så høggern ville blitt mitt første valg etter demontering og inspeksjon. Dog vill jeg fulgt automat sitt råd om Elbilmek, dette kan potensielt spare deg for mye tid og plunder.
i-Miev 2012
Twoflower would be the sort to stand on top of a hill during a lightning storm wearing wet copper armour and shouting "all gods are bastards!"

elektrolux

Har du sjekket sikringen oppi bak der? Sist en på forumet hadde lignende diagnose var det problemet.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA