Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hurtiglader i Revetal

Startet av muggost, tirsdag 07. november 2017, klokken 20:54

« forrige - neste »

muggost

Noe for elbilforeningen?

Det skal bygges Burger King i Revetal, rett ved siden av bispeveien og kjøpesenteret. Her bør det komme hurtiglader, noe bygda mangler. Noen som vil ta utfordringen (har litt mye å ta tak i selv, men det er det vel ingen av dere andre som har heller!?)

https://www.tb.no/revetal/vestfold/mat/apner-burger-king-pa-revetal-restauranten-blir-den-flotteste-i-verden/s/5-76-519536

Karl-Wilhelm

Kjempe bra tiltak muggost, og jeg er helt enig med deg! En hurtiglader i Revetal er på tide.

Tønsberg burde også gjort noe mer, selv om de på Nøtterøy(Teie) ikke er veldig langt unna, kanskje Circle-K på Kilen bygger en hos seg.

Og siden vi er inne på dette, det burde også settes opp en hurtiglader i Tjøme sentrum.
i-Miev 2012
Twoflower would be the sort to stand on top of a hill during a lightning storm wearing wet copper armour and shouting "all gods are bastards!"

Karl-Wilhelm

Da har jeg vært i kontakt med ansvarlige hos Burger King for denne utbyggingen, vedkommende er elbiler eier selv og kunne bekrefte at dette er noe de planlegger! ;)

Videre har jeg kontaktet ymse anngående muligheten for en hurtiglader på Tjøme, får se hvordan det går.
i-Miev 2012
Twoflower would be the sort to stand on top of a hill during a lightning storm wearing wet copper armour and shouting "all gods are bastards!"

muggost


Amatøren

Sitat fra: Karl-Wilhelm på mandag 13. november 2017, klokken 15:34
Da har jeg vært i kontakt med ansvarlige hos Burger King for denne utbyggingen, vedkommende er elbiler eier selv og kunne bekrefte at dette er noe de planlegger! ;)

Videre har jeg kontaktet ymse anngående muligheten for en hurtiglader på Tjøme, får se hvordan det går.

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

beniva

Nå er jo stasjonene på plass, men ikke i drift. Noen som vet når disse vil åpne?

sven erik


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA