Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vil ikke stille bil til konkurransen i Nord-Amerika

Startet av Amatøren, mandag 06. november 2017, klokken 11:27

« forrige - neste »

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Jeronan

Sitat fra: Amatøren på mandag 06. november 2017, klokken 11:27
Hvorfor?

For opptatt til å kunne får gratis reklame? Eller er han redd for at den "slaktes"?

https://www.dinside.no/motor/vil-ikke-stille-bil-til-konkurransen-i-nord-amerika/68719651

Maybe because they already have over 400.000 preorders and have their hands full.
It will take them into 2019 to deliver all these orders. So better to be Car of the Year in 2019 when the production issues are resolved and they are spitting out 10 thousand Model 3's a month.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

Amatøren

Leste også at de hadde ikke tid.

Derimot, merk dere at jeg påstår ikke at Musk og Tesla gjør det, men jeg bare lurer.

Er utsagnene en form for hersketeknikk for å avlede folk? Opplever faktisk det fra skolen når vi ber om konkrete svar. Mulig jeg er paranoid, men jeg synes jeg ser visse likhetstrekk......
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Amoss

Sitat fra: Amatøren på mandag 06. november 2017, klokken 12:49
Er utsagnene en form for hersketeknikk for å avlede folk?

Den der bør du nesten forklare bedre?  Og du BØR ha en god forklaring.

Her står Tesla med problemer langt oppetter armene med å få skikkelig gang på produksjonen av biler som de har nesten en halv million reservasjoner på, og som hele firmaets penger og fremtid står og henger på, og der sjefen sjøl camper ute på taket av fabrikken fordi han ikke har TID til å reise frem og tilbake mellom fabrikken og ett hotell i Reno, og så spør du om det er en form for HERSKETEKNIKK at de sier de ikke har tid til å produsere en bil utenom tur til noen som ikke har reservert bilen, og som neppe har tenkt å betale for den en gang?

Ja, det er mer enn tids nok for Tesla om det blir "ÅRETS BIL" neste år - eller året deretter. Eller ikke i det hele tatt - de har rett og slett ikke bruk for denne reklamen før om ett par-tre år minst.
Model S 85D

Amatøren

Skal du sitere så ta med kanskje litt mer.

Klipp og lim så får man det ut av sammenheng.

Presiserer igjen: Derimot, merk dere at jeg påstår ikke at Musk og Tesla gjør det, men jeg bare lurer.

Case closed - Kanskje tråden kan lukkes.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA