Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan få kontakt med servicesenter i Oslo pr telefon/epost?

Startet av LASOL, fredag 27. oktober 2017, klokken 14:46

« forrige - neste »

LASOL

Jeg har nå i tre uker forsøkt å få bestilt meg time til 40 000 km service på Oslo Nord. Jeg har brukt kontaktskjema, sendt eposter og ringt utallige ganger (og lagt igjen beskjed) Men så langt ingen respons.  >:(

Det er ikke ofte jeg har anledning til å reise innom dem for å bestille direkte. Har noen tips om hvordan man får de til å svare?
Bmw iX50 bestilt 17. mars 2021
Polestar 2 PP august 2020
S 85d ap1 oktober 2015(Solgt august 2020)

Red_Harvest

Når du ringer så velg "Salg" :)

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


LASOL

Sitat fra: Red_Harvest på fredag 27. oktober 2017, klokken 14:51
Når du ringer så velg "Salg" :)

Sent from my Moto G (4) using Tapatalk


Denne gangen tenkte jeg å se hvor lang tid det tar for Tesla Oslo Nord å ta kontakt tilbake. De må da etter hvert klare å få forbedret sine interne rutiner og bli mere profesjonelle?!
Bmw iX50 bestilt 17. mars 2021
Polestar 2 PP august 2020
S 85d ap1 oktober 2015(Solgt august 2020)

Obi_EL

oi gammel tråd, passer kanskje bedre å spørre her heller enn å lage nytt emne...? ringte for å bestille "årlig" service, og fikk første tilgjengelig time den 30 august på tesla skøyen. Men så ringte en dame fra tesla idag og spurte om jeg vil inn for service på karihaugen allerede neste uke, for det er helt åpen og jeg kan fritt velge hvilket tidspunkt som passer meg den uken. Ble egentlig ganske overrasket, og syns det er fint service fra dem. Hun nevnte også om at jeg kan få lånebil også ved behov. Men, hvordan er service center på karihaugen? Noen meninger/erfaringer anyone? Har også en mobile service på ryggekamera imorgen (ca. 1ukes ventetid), kommer da hjem til meg.

Mats S.

Jeg finner ikke kontaktinformasjon til Tesla Karihaugen noen sted. Er det bare å dra innom der for å høre om de har noen ledige timer?

Mats S.

Hvor får man raskest service i nærheten av Oslo nå? Air condition anlegget slutta og fungere og fikk en servicetime langt utpå høsten, hadde vært greit å fått fikset dette før sommeren og ikke etter.

Thomas Parsli

Sitat fra: Mats S. på fredag 10. mai 2019, klokken 15:33
Hvor får man raskest service i nærheten av Oslo nå? Air condition anlegget slutta og fungere og fikk en servicetime langt utpå høsten, hadde vært greit å fått fikset dette før sommeren og ikke etter.

Sjekk med Rud -mulig du kan ta den på drop-in.
2022 Tesla Model 3 LR
2019 Tesla Model X 100D 6 seter
2012 Nissan Leaf (135.000km, mistet tre streker på batteriet hittil)
1999 Peugeot 106 (solgt ved 99.900km pga. batteriproblemer)

thorerik


Lindberg

Karihaugveien er i drift!

Jeg har samme issue med manglende aircondition. Hadde egentlig time på Grorud 21.juni, (som jeg booket i februar), men sendte dem en mail på mandag for å høre om det var mulig å fremskynde time. Min forespørsel ble så videreformidlet til nye servicesenteret på Karihaugen, kalt K100 internt i Tesla, og nå har jeg time mandag 13.mai klokken 17:15 (jepp, de kjører nok doble skift)

God helg!

Mats S.

Jeg får ta en liten runde å se om jeg finner dropin time noen plass ellers får jeg høre om de har noe ledig på Karihaugen og kan videresende meg dit.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA