Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Knittring i Dynaudio ved Bluetooth

Startet av moby666, torsdag 26. oktober 2017, klokken 09:58

« forrige - neste »

moby666

Har en 2015 mod som knittrer når jeg spiller musikk via BT. Ser at dette er et kjent problem. Møller sier at det ikke er noe fiks for dette, og at jeg bare må akseptere dette. Noen som har fått en fiks på dette? Dette er jo ikke holdbart.

Vronn

Overhodet ingen knitring hos meg, har du prøvd en annen mobil? Evt oppdater bluetooth...

KL

Det er et kjent problem! Opplevde det samme på en vanlig Golf. Er visst et problem på alle Golfer opp til 2015. 2016 modell har 2. generasjon Discover Pro og da er visst problemet borte.

En kompis av meg har prøvd å reklamere på dette lenge, men kommer ingen vei med Møller. Han er for så vidt medlem her inne også, mulig han har skrevet noe om det her tidligere :)

moby666

Jepp, dette gjelder alle 2015 med Dynaudio ihvertfall. Rart at ikke Møller kan fikse dette. Jeg kommer uansett til å sende en klage til møller på dette og kreve kompensasjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA