Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Garantiutløpstest Model S

Startet av AppleKnocker, lørdag 21. oktober 2017, klokken 21:00

« forrige - neste »

AppleKnocker

Bilen min har snart gått 100 000 km på 2.5 år, så jeg tok en garantiutløpstest hos NAF forleden.
Etter to timer med nitty gritty pirking fant de en skiltlyspære som ikke virket. Ellers ingenting å påpeke.

Hadde egentlig forventet at understellet på en så tung bil ville bære preg av 100 000 km, men det var altså tipp topp. Jeg kjører nesten bare på jevn fin motorvei, så det kan være en formildende omstendighet.




BMW I3 2015
Tesla Model S85 2015
Tesla Model ≡ 2020 reservert
200 000 elektriske km kjørt siden februar 2015
Passivhus med fire ladeplasser

Espelectric

X75D (85kWh)

twinpeaks

Bruker denne tråden siden tittelen er korrekt:

Jeg lurer på deres erfaringer med utbedringer av feil og mangler som finnes på en slik test? Krangler Tesla mye om oppretting av mulige feil? Mtp ventetid på servicetime: Hvis feil meldes inn før bilen har gått 100 000 km, men Tesla ikke har ledig time før man har passert 100 000, er det noe som de er vanskelig på (siden bilen har da passert 100 000 mens man har dokumentert fra for eksempel NAV at feilen er oppstått før)? Erfaringer?
"Silberstreif", 85D, sølv metallic 2015-2021
"Käpt'n Blaubär", MY LR, blå, 2021-

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA