Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Varseltrekant i speedometer

Startet av proturbo, torsdag 19. oktober 2017, klokken 21:56

« forrige - neste »

proturbo

Jeg har fått en varseltrekant i speedometerskjermen ved power-baren. Denne kommer oftest når det er stiplet linje, og spesielt nå som det er kaldere i luften. I dag kom den likevel når det ikke var stiplet linje. Betyr det likevel at det er redusert regen, eller kan det være noe annet?

Cookie Monster

Den kommer stort sett av og på når batteriet akkurat ligger rundt 16-17 grader. Mellom der regen er begrenset og den gule stripla linja går bort.

Vil si det er en bug som har vært i lengre tid. Greit at den kommer opp en gang men blir forvirrende for mange når den går av og på.
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

proturbo

Tenkte kanskje at det var noe slikt, ja. Litt forvirrende med det utropstegnet. Burde bare kommet 1. gangen.
Takk for bekreftende svar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

cra

Tilhærende ropetegn på stor-skjermen med popup-forklaring kunne vært på sin plass her. :)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

Charlie

Hos meg ble Teslategnet i midten øverst rødt når den trekanten kom opp i den lille skjermen. Trykker man da på det røde Teslategnet, så får du se hva feilmeldingen er. Hos meg var det i dag to feilmeldinger, begge gikk på automatiske bremser et eller annet. Men bilen funket som vanlig. Første gangen jeg har sett den gule trekanten.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA