Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Spotify virker kun sporadisk

Startet av davelarue, mandag 16. oktober 2017, klokken 08:32

« forrige - neste »

davelarue

Andre som har erfaring med at spotify virker kun sporadisk?
Problemene jeg har:
- en sang kan spille uten at det er lyd
- får spinnehjulet på alle sanger selv om det er god dekning

Dette er egentlig et sikkerhetsproblem fordi jeg blir distrahert av at det ikke funker...

Rico

Forsøkt å resette med scrollehjulene på rattet?

davelarue

Hvordan resetter jeg med skrollehjulene?

smurf

Sitat fra: davelarue på mandag 16. oktober 2017, klokken 12:21
Hvordan resetter jeg med skrollehjulene?
Du holder begge scrollehjulene inne samtidig noen sekunder til du ser skjermbildet forsvinne.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

haheide

Sitat fra: davelarue på mandag 16. oktober 2017, klokken 08:32
Andre som har erfaring med at spotify virker kun sporadisk?
Problemene jeg har:
- en sang kan spille uten at det er lyd
- får spinnehjulet på alle sanger selv om det er god dekning

Dette er egentlig et sikkerhetsproblem fordi jeg blir distrahert av at det ikke funker...

Sak fra 2017 ovenfor - skulle tro det var rettet nå, men jeg opplever at det virker når det ikke
er mange Tesla ute og kjører, men nesten aldri i rushtid.
Noen som opplever det samme ? Noen som aldri har noe problem ?
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

Kim-

Sitat fra: haheide på torsdag 21. februar 2019, klokken 09:58
Sitat fra: davelarue på mandag 16. oktober 2017, klokken 08:32
Andre som har erfaring med at spotify virker kun sporadisk?
Problemene jeg har:
- en sang kan spille uten at det er lyd
- får spinnehjulet på alle sanger selv om det er god dekning

Dette er egentlig et sikkerhetsproblem fordi jeg blir distrahert av at det ikke funker...

Sak fra 2017 ovenfor - skulle tro det var rettet nå, men jeg opplever at det virker når det ikke
er mange Tesla ute og kjører, men nesten aldri i rushtid.
Noen som opplever det samme ? Noen som aldri har noe problem ?

Hører stort sett på spotify, og har kun opplevd noen ganger at musikken plutselig stopper opp. Da er det bare å velge en annen sang og så fortsetter det. Har måtte restartet en gang før, da stod den bare å spant og fikk ikke lastet inn noe. Har akkurat fått 2019.4.2 versjonen, og denne er på god vei utover nå, så muligens det er noen bedringer der for de som sliter
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

haheide

Kan spille noen av de albumene jeg har trykket  "Save" på, men de som ikke er det - greier jeg sjelden spille.
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

Råde

Spotify har vært et problem i forskjellige sw versjoner jf kundeservice. Denne gangen er det noe med hvordan sanger lagres visstnok.

Hjelper med scroll reset, men de sa at mest stabil virkning er ved såkalt språk-reset (den går «dypere». Måten å gjøre det på er å endre språk i menyen «Display» og deretter endre tilbake.
e-Golf | X75D

haheide

Det hjalp med "språk-reset" - har Spotify igjen - herlig.

Takk så mye.
2017 X75D Blå 7seter. Levert 2018
Tesla Model 3 reservert - kansellert
2016 Nissan Leaf Acenta 30kwh - Solgt Okt-17

Espen Hugaas Andersen

Spotify fungerte fint for meg i flere måneder, men denne siste oppdateringen gjorde ting ustabilt igjen. Nå hender det at jeg må resette med scrollehjulene i begynnelsen av en kjøretur.

Kan prøve språk-reset, og se om det er en mer effektiv metode.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

smurf

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 25. februar 2019, klokken 08:55
Spotify fungerte fint for meg i flere måneder, men denne siste oppdateringen gjorde ting ustabilt igjen. Nå hender det at jeg må resette med scrollehjulene i begynnelsen av en kjøretur.

Kan prøve språk-reset, og se om det er en mer effektiv metode.

Hvilken FW versjon har du?
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Espen Hugaas Andersen

Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

smurf

Ok, den har vært stabil for meg i lang tid. Tror bare jeg endret språk i Display en gang i starten og etter det har den fungert uten problem. Hadde masse problem med versjonen jeg hadde før denne. Da frøs skjermen og Spotify var ikke praktisk mulig å bruke.
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Einstein

Sitat fra: haheide på mandag 25. februar 2019, klokken 08:51
Det hjalp med "språk-reset" - har Spotify igjen - herlig.

Takk så mye.

Min spotify har nektet å logge på i en ukes tid. Vanlig reset hjalp ikke, men språk-reset hjalp! Takk :-)
Grå S60, P59xxx (loaner kjøpt av Tesla juni 15)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA