Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leveringstidspunkt TMX

Startet av arve, torsdag 12. oktober 2017, klokken 19:41

« forrige - neste »

KristianSE

Ny status i dag (mytesla): Din Tesla er for øyeblikket i produksjon. Stemmer med informasjonen jeg har fått fra selger og delivery tidligere denne uka.

100D bekreftet 19. okt. Levering desember - januar.

echrist

100D, bekreftet 12. Oktober. Intet nytt i MyTesla enda :-\
2020 Mercedes EQC AMG
2019 Model 3LR (solgt)
2017 X100D (solgt)
2016 e-golf (solgt)

ØHN

100D bekreftet 12. okt. Ikke noe nytt i min MyTesla heller.
Tesla Model X 100D i bestilling

KristianSE

Det virker å være litt bingo da. Når dere har samme modell og har bestilt én uke før meg. Jeg har valgt 5-seter og premiumpakken. Kan det ha noe å si?

echrist

2020 Mercedes EQC AMG
2019 Model 3LR (solgt)
2017 X100D (solgt)
2016 e-golf (solgt)

Espen Hugaas Andersen

Hvilke valg man har tatt kan påvirke leveransedato, og det er ikke lett som kunde å vite akkurat hvordan.

Men jeg ville ikke stolt helt på statusen på MyTesla. Plutselig kan bilen være ferdig produsert og stå på kaia på østkysten...
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

KristianSE

Ja, det har jeg også skjønt etter å ha lest på forumet her. Men for min del så er det nærliggende å tro at det stemmer siden jeg fikk melding om at den skulle være ferdig produsert siste uka i oktober.

smeds

Sitat fra: KristianSE på fredag 27. oktober 2017, klokken 09:17
Det virker å være litt bingo da. Når dere har samme modell og har bestilt én uke før meg. Jeg har valgt 5-seter og premiumpakken. Kan det ha noe å si?

Har også 5seter/ premium - fikk mail  i dag morges om at den nå er "underveis". Bekreftet bestilling 27/sept. Mytesla sier i produksjon fremdeles.

andwin

Sitat fra: TGV2000 på fredag 27. oktober 2017, klokken 00:46
Sitat fra: andwin på torsdag 26. oktober 2017, klokken 21:35
Hei,

Noen som vet hva man kan forvente av leveringstid når man har kjøpt en inventory-bil? Jeg kjøpte en Midnight Silver X75D med 6 seter og alt utstyr unntatt selvkjøring den 12. oktober og har ikke hørt noe fra Delivery og selgeren mener at jeg bare må vente på telefon fra Delivery og at det ikke er noe mer han kan sjekke opp. Mener å huske at selgeren sa at bilen sto i Baltimore? ved bestilling.

Tipper den er ombord i Tarago som seiler rett øst for Canada nå. Du kan sikkert søke med VIN-nummer på wallenius wilhelmsen. Båten har Teslaer ombord og reiste fra Baltimore på søndag.

Takk for svar.  :) Har du peiling på hvordan man søker etter dette på Wallenius Wilhelmsen? Jeg har forsøkt her https://www.2wglobal.com/webapps?frameId=150910699924942872&url=https%3A%2F%2Fatt.2wglobal.com%2Fgstattweb%2Focean.do%3Fmethod%3DgetDefaultOceanQuickSearchPage uten hell.  :(

Jeronan

Sitat fra: andwin på fredag 27. oktober 2017, klokken 14:24

Takk for svar.  :) Har du peiling på hvordan man søker etter dette på Wallenius Wilhelmsen? Jeg har forsøkt her https://www.2wglobal.com/webapps?frameId=150910699924942872&url=https%3A%2F%2Fatt.2wglobal.com%2Fgstattweb%2Focean.do%3Fmethod%3DgetDefaultOceanQuickSearchPage uten hell.  :(

You can't track on VIN when it's shipped over the atlantic.  Only when it arrives at Zeebrugge, you can then start tracking on UECC.com. There you can track on VIN.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

andwin


smurf

Sitat fra: nix på fredag 27. oktober 2017, klokken 19:21
Har fått final invoice nå, men kan man stole på den estimerte leveringsdatoen?

Nei, min første Tesla leverte de 4 dager før estimert dato :) :) :)
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

Domis

Jeg har lest flere ganger i denne tråden at kunder har fått informasjon fra sin selger vedr produksjonstart eller annet oppdatering på status. Jeg ringte min selger og fikk et kort svar tatt rett ut fra mytesla sin side, altså det jeg allerede vet - planlagt for produksjon og beregnet leveringstid.

Har fleste av dere fått mer info fra selger ved kontakt per tlf?

arve

Jeg har fått info fra delivery, ikke selger
Tesla Model 3 reservert (2. april 2016)
Tesla Model X75D (best. aug. 17, lev. 13/12-17)

Sidewinder

Sitat fra: arve på lørdag 28. oktober 2017, klokken 00:51
Jeg har fått info fra delivery, ikke selger

Har delivery ett telefon nr?
Mail svarer de jo ikke på... Klarer ikke ringe det vanlig nr, er så lei av å høre at de er opptatt pga stor innkommende interesse  :angel:

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA