Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vossen 21"

Startet av Robin R, torsdag 25. august 2016, klokken 21:33

« forrige - neste »

Muffinman

Kjører 42 psi rundt om her ihvertfall. Men tenker du å bestille felger nå er jeg redd for at det blir tidlig mørkt om kveldene før du får de levert.

jazzwheel

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 22. august 2017, klokken 11:44
Kjører 42 psi rundt om her ihvertfall. Men tenker du å bestille felger nå er jeg redd for at det blir tidlig mørkt om kveldene før du får de levert.

Fant et sted som har sølv lagerført nå, og det er fargen jeg vil ha til blå bil :)

jazzwheel

Det er vanlig at de tar borti foran ved fullt rattutslag? Ganske ufarlig når det kommer til parkeringshastighet?

Muffinman

Skjer faktisk med orignale felger på enkelte biler også. Men Vossen har mindre innpress foran i tillegg til at felgen er bredere, så jeg antar det kan være årsaken om du ikke hadde det før. På min bil tok de av litt caster og nå toucher ikke Vossen`ene heller. Det er nok ganske ufarlig. Hvis man vil går det å modifisere innerskjermen litt med varmepistol. Gjorde det på eldste bilen i signaturen med originale 21" for noen år siden.

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA