Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ryggekamera

Startet av Jensemann, lørdag 07. oktober 2017, klokken 23:24

« forrige - neste »

Jensemann

Hentet ut en ny eGolf for et par dager siden. Veldig fornøyd med bilen men skuffet over ryggekamera. Mye dårligere kvalitet på bildet enn på min Passat og den viser ikke forventet kjørebane heller når ryggekamera er aktiv. Skifter jeg til parksensor på skjermen så vises forventet kjørebane. På Passat vises begge deler samtidig. Noen andre som har samme erfaring eller er det noen innstillinger jeg ikke har fått med meg?
VW Passat (2016)
e-Golf (2018) - Levert 05.10.2017

Roadtrip USA - Billig leiebil i USA

emmern

Jeg tror kvaliteten oppleves som dårlig fordi skjermen er så mye bedre. Ny skjerm - samme gamle kamera.
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

geear

Er superfornøyd med kameraet på min pre-FL iallfall, og kjørte også '16 Passat i 3 måneder med akkurat samme kamera.

Men det er riktig at e-Golf (iallfall min) ikke har dynamisk visning av kjørebane, kun et fast felt som ikke svinger med rattutslag. Jeg har visning på andre bilen, og selv om det er kjekt så merker jeg at det ikke betyr så mye på lille golfen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA