Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

partner som ikke vil gå.

Startet av nesverk, mandag 28. november 2011, klokken 11:46

« forrige - neste »

elektrolux

Det er normalt grunnet automatisk vedlikeholdslading av 12V batteriet.
Tar du ut sikringen til traksjonsbatteriet og så 12V batteriet slipper du dette.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

nesverk

hvordan er det med vinterlagring? kan fryser batteriene om de står med lite strøm i minusgrader?
partner 00

elektrolux

NiCd batterier er uavhengige av ladetilstand når det gjelder lutkonsentrasjonen. Dermed endres ikke fryseegenskapene av ladetilstanden.

Mener blokkene er trygge ned til minst -20C

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

nesverk

nå går bilen kjempefint takket være "eivind" som solgte meg en sagem deleboks.. tusen takk, motorstyringen var defekt i min. kjørte i dag ca 70 km før ladelampen kom på. mye på slapsete vei, dette tyder vel på at batteriene er bra? ser nå frem til en ny tur når batteriene er full ladet,
partner 00

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA