Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Understellsbehandling

Startet av Pettrich, onsdag 04. oktober 2017, klokken 06:31

« forrige - neste »

Pettrich

Noen som har erfaring hvor bra "understellsbehandlingen"er på Zoe 40


Aquacomet

Onde tunger vil ha det til at man mister deler av garanti på Zoe hvis man understellsbehandler ytterligere i forhold til hva som er gjort originalt..... Har ikke fått dette bekreftet men undersøk iallefall før man gjør noe på eget initiativ.

HCO

Sitat fra: Aquacomet på mandag 09. oktober 2017, klokken 14:17
Onde tunger vil ha det til at man mister deler av garanti på Zoe hvis man understellsbehandler ytterligere i forhold til hva som er gjort originalt..... Har ikke fått dette bekreftet men undersøk iallefall før man gjør noe på eget initiativ.
Jeg spurte min forhandler (Moss To-takt) om dette, og de sa iallefall at rustgarantien da bortfaller.

Det skal forøvrig ikke være nødvendig med ekstra behandling av en Zoe. Renault generelt, og Zoe spesielt, kommer svært godt ut av alle rusttester de siste årene.

Litt googling avslører at noen av de såkalte premium-merkene er blant verstingene når det gjelder rust. Noe jeg selv har opplevd. Hvor "premium" er det, når din hvite bil er krokanfarget etter noen få år på norske veier...?
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2022 Zero SR/F

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA