Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Ekstralys

Startet av seidl, mandag 02. oktober 2017, klokken 11:38

« forrige - neste »

seidl

Mørket har ankommet og jeg vurderer led bar. Noen som har montert på sin Ampera-e?

Vurderer denne https://www.mekonomen.no/bil/tilbehor/belysning/ekstralys-led/led-ekstralysrampe-svart-pa290566no

-Opel Ampera-e reservert 13.09.16 - Levert 30.05.17

Kjelli

Jeg ville vurdert å hatt to stk ekstralys da disse skal være i partall for å være lovlige.
En annen ting er å undersøke hvordan Opel stiller seg til slikt "ekstrautstyr". Jeg vet om flere tilfeller der folk har fått saftige ekstraregninger grunnet alt ifra ekstralys til uoriginale felger.

Har en slik LEDbar på en gammel dieselbil jeg har, og der fungerer den knallbra. har en RF fjernkontroll som jeg kan dekativere led-baren med. Da å blinke på noen med slikt er litt blendende :).

Tom E.

Jeg synes at min AE har veldig bra lys. Hva skal du med en slik innretning? Lete etter romvesen?

Kriss

Sitat fra: Tom E. på mandag 02. oktober 2017, klokken 18:42
Lete etter romvesen?

Interiøret er i allerede inspirert av romvesen:
Ampera e leveres desember 2017

Counterpointer

Sitat fra: Kriss på mandag 02. oktober 2017, klokken 21:22
Sitat fra: Tom E. på mandag 02. oktober 2017, klokken 18:42
Lete etter romvesen?

Interiøret er i allerede inspirert av romvesen:
Lol       «I am your father» shhhhhhh

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA