Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

TMX Ikke fått utlevert vinterdekk ved utlevering i September

Startet av podd123, lørdag 30. september 2017, klokken 08:34

« forrige - neste »

podd123

Hei,

Er det flere enn meg som ikke har fått vinterdekk ved utlevering? Har besøkt Skøyen to ganger og blitt lovet at de skal ta kontakt og ordne dette. Men de tar ikke kontakt og svarer ikke på mail.

Jeg har betalt for 20" vinterdekk med Nokian u/pigg. Begynner å bli behov for dette på hytta snart.

Noen gode tips for å få utlevert dekk fra Tesla? Siste damen jeg snakket med på Skøyen begynte å snakke om at det hadde de ikke noe med å gjøre, det måtte jeg ta med delivery. Delivery sa ved utlevering at det får jeg på Skøyen. Dette er i god Tesla ånd:)

Martin81

Da vi hentet vår i Kristiansand fikk vi et papir som vi skal levere på Vianor, så får vi dekkene utlevert der. Dekkene kunne ligge der uten kostnad fram til vi skal legge om. Vet ikke om det gjelder resten av landet eller om det er en avtale kun med Kristiansand avdelingen.

Charlie

I Trondheim fikk jeg fredag utlevert bil, men piggdekkpakken kunne ikke leveres, fordi "vi hadde ikke forventet å selge så mange biler, så det ble leveringsproblemer fra Nokia". Hallo, bilen ble bestilt i juli, for 3 måneder siden?

Nå kryper minusgradene nedover her i Nord-Trøndelag, men de mente at hvis jeg ikke hørte noe fra Vianor innen to (2) uker, så kunne jeg bare gi Tesla beskjed. Hvis så skjer, så lurer jeg på hva Tesla da skal gjøre.....

Vianor Leangen svarer ikke på mail de, så jeg håper inderlig det gode høstværet fortsetter.

geear

Hvis det er Vianor som leverer burde det gå an å få levert et annet dekk hvis de har leveringsproblemer på Nokian?

Hvis de har tenkt å levere til meg og via Vianor, så er det fristende å spørre om Conti...

cirys1

Jeg fikk heller ikke dekk og felger, ett lokalt dekkverksted skulle ta kontakt når de var klare..

morpheos

Fikk ikke dekk, men fikk beskjed om at Vianor skulle få i månedsskiftet september/oktober. Fikk SMS fra Vianor i helgen om at dekkene var på plass.

Jærbuen

Spent på hvilke 19" vinterfelger som leveres med, vil IKKE ha cyclone
Hvit 2012 Leaf  solgt
2014 TMS 85, sort med pano, 22" , techpakke, lydpakke, sort skinn ,twin-lader, lyspakke og luftfjæring. Solgt med 130' km :)
2015 Zoe 210 solgt
X75D solgt
Hvit 2019 TM3 Long Range AWD Solgt
2017 Opel Ampera-E Solgt
Nå 2013 Model S, P85 Signatur

bertin


Demojac

Fikk melding fra Vianor på fredag om at dekkene kan hentes hos de, og hvis de ikke er hentet innen 14 dager regnes det som aksept for at jeg vil ha dekkhotell. Artig at de tror jeg skal kjøre en halvtime hver vei (i annen retning enn der jeg kjøpte bilen) for å hente dekkene mine som de ikke hadde klar når jeg hentet bilen. :laugh:

jonjul

Hei,
Henter ny X på fredag i Drammen, fikk ikke med bestilte 20 vinterdekk. Fikk beskjed om at jeg vil bli kontaktet av service desk. Er jeg heldig, så er dem her før snøen:)
Tesla X 2017
E Golf 2017
Peugot Ion
Think City 2000 mod

makki


podd123

Sitat fra: suleman1 på fredag 13. oktober 2017, klokken 06:33
Hentet bilen 23.09 fremdeles ingen SMS fra vianor☹️

Hei,

man er nødt til å mase på Tesla Drammen Service avdelingen. Det hjelper, men det er ikke lett å komme frem. Fikk dekk etter ca 10 telefoner på en dag.

Jon

makki

Sitat fra: podd123 på fredag 13. oktober 2017, klokken 08:31
Sitat fra: suleman1 på fredag 13. oktober 2017, klokken 06:33
Hentet bilen 23.09 fremdeles ingen SMS fra vianor☹️

Hei,

man er nødt til å mase på Tesla Drammen Service avdelingen. Det hjelper, men det er ikke lett å komme frem. Fikk dekk etter ca 10 telefoner på en dag.

Jon

Hentet bil fra Kokstad(Bergen), må jeg ringe til Tesla Drammen service? Tlf Nr?

podd123

Sitat fra: suleman1 på fredag 13. oktober 2017, klokken 09:24
Sitat fra: podd123 på fredag 13. oktober 2017, klokken 08:31
Sitat fra: suleman1 på fredag 13. oktober 2017, klokken 06:33
Hentet bilen 23.09 fremdeles ingen SMS fra vianor☹️

Hei,

man er nødt til å mase på Tesla Drammen Service avdelingen. Det hjelper, men det er ikke lett å komme frem. Fikk dekk etter ca 10 telefoner på en dag.

Jon

Hentet bil fra Kokstad(Bergen), må jeg ringe til Tesla Drammen service? Tlf Nr?

Da er det sikkert Bergen du skal ringe:)

skrepak

#14
Hei,

Jeg har fått bilen 29 september og hørte ikke noe fra Tesla siden det. Etter å ha prøvd å ringe flere ganger i løp av nesten en måned kom jeg gjennom. Det var fredag 20 oktober. Mandag 23 Oktober fikk jeg beskjed om at dekkene er klare og kan leveres enten hjemm til meg eller hentes på Tesla Drammen Service avdelingen. Jeg valgte å komme selv og fikk gratis omlegg.

Kan ikke si om de i Drammen jobber veldig effektivt og organisert. Observert flere selgere, 2 på service som tar telefoner men gjør ikke noe annet og kun 1 stakkar nede i kjeller som hadde virkelig mye å gjøre! Jeg synes at Tesla kunne følge opp bedre kundene sine. Ring og informer om du ikke klarer å levere varene!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA