Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Dagspass hurtiglading

Startet av PionerThink, fredag 29. september 2017, klokken 09:00

« forrige - neste »

PionerThink

Dette kan jo være nyttig om man skal på langtur med elbilen:
http://www.fortum.no/privat/charge-and-drive/fri-bruk-ett-dogn-150-kroner-hostferien/
Har ikke sett den varianten før må jeg medgi ???
Andre som har lignende tilbud?
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 100'km i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012, solgt
Grå Think 2001, USA-utgave, solgt.
BMW 120i Cab solskinnsbil
BMW X3 henger- og langtursbil, solgt.

Vollis47

De hadde et tilsvarende tilbud en gang tidligere, men husker ikke om det var i sommer eller tidligere. Greit om en skal kjøre riktig langt en dag.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

goggo

Det er jo fint med rabatter, men man skal jo kjøre riktig langt for at det skal lønne seg da...
Sist  jeg kjørte Kristiansand - Oslo med min Kia så hurtigladet jeg for 125 kr den ene veien, og 140 kr den andre veien (startet ikke med 100% på hjemturen).

Men tanken er god, og vi ser fram til flere tilbud.  Det er vel farlig å si noe sånt, men jeg er faktisk veldig fornøyd med de prisene vi har på hurtiglading hos GK og Fortum jeg :)

mvh
Hugo
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

Myrvang

Mest fornøyd med GK pga rabatten de tilbyr.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

gausel

Rabatten. Og den kjempefine appen! Heia GK!
Sølv acenta. aug-14. Kjører rundt 3000km/mnd. nord for Mjøsa.

geear

Grei deal, men noen stor fortjeneste skal det mye til at det blir. Madammen skal kjøre Sandnes-Tønsberg og da går det nok 250,- kroner. Ulempen med 150-kronerstilbudet til Fortum er at da blir en låst til Fortum. Det er nok ladestasjoner langs E39 og E18, men med barn i bilen er det greiere å stoppe på første og beste når de trenger en pause.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA