Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Henvisningsprogram - på utkikk etter en henvisning

Startet av hodor, tirsdag 26. september 2017, klokken 11:06

« forrige - neste »

SabreMan

Sitat fra: knut.aulie på lørdag 30. september 2017, klokken 19:50
Det som er litt dumt med henvisningsprogrammet er at de store Youtuberne håver inn referals og flere av dem er halvveis til en gratis Roadster allerede.......
Det er 25 av 50 henvisninger!

Vel, de gjør en god jobb med å informere potensielle kjøpere (og eiere) om hvordan det faktisk er å leve med en Tesla. Mange av dem bruker svært mye tid på det.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

jkirkebo

Sitat fra: SabreMan på mandag 02. oktober 2017, klokken 14:45
Sitat fra: knut.aulie på lørdag 30. september 2017, klokken 19:50
Det som er litt dumt med henvisningsprogrammet er at de store Youtuberne håver inn referals og flere av dem er halvveis til en gratis Roadster allerede.......
Det er 25 av 50 henvisninger!

Vel, de gjør en god jobb med å informere potensielle kjøpere (og eiere) om hvordan det faktisk er å leve med en Tesla. Mange av dem bruker svært mye tid på det.

Enig. Jeg har henvist et par videre til bl.a Bjørns link tidligere. Synes han gjør en god jobb.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Counterpointer

Jeg synes også Bjørn er en likandes kar og har morsomme videoer.
Men allikevel er prinsippet om at de som har mye(følgere) skal få alle goder noe som Tesla misliker og har satt restriksjoner på.
DÆrik og Teslainventory bugner over med reklame og produktplassering, de driver ren buisness og det fremstår da som litt feil at de skal få biler i tillegg.
Likhet og brorskap er mer min greie
Peace and love ☮️❣️

Softblue

2019 Tesla model 3 LR RWD
2015 Mercedes Benz B Electric Drive, Urban (Solgt).
150.000 elektriske kilometer.

Ellemelle

Dette er jo ikke et lotteri, så om DÆrik eller Bjørn klarer å få mange premier vil ikke det påvirke din mulighet til å få en premie. Og da forstår jeg ikke hva som er problemet?

Bluesy

Sitat fra: Ellemelle på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 07:03
Dette er jo ikke et lotteri, så om DÆrik eller Bjørn klarer å få mange premier vil ikke det påvirke din mulighet til å få en premie. Og da forstår jeg ikke hva som er problemet?

Dette er ikke helt sant. Jo flere de henviser, jo færre er det igjen å henvise.
Tesla Model X 75D
Tesla Model S 60 - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA