Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan Leaf 40kWh Launch edition har fått agrolavtale!

Startet av sylwester, mandag 18. september 2017, klokken 16:31

« forrige - neste »

sylwester

Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Pneg

Hva med vi som signerte kontrakt med BNH, påført pris i forrige uke tro? Kanskje lurt og vente litt og kontakte selger. De vet kanskje ikke så mye enda.
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

gigafactory

Jøss, det hadde jeg ikke trodd. Da begynner det å bli bra pris!

Amex

Hvordan gjør man dette praktisk? Bli medlem så får man benyttet denne rabatten umiddelbart, eller må man vente et par mnd ut i medlemskapet?
->Tesla M3 reservert 01.04-16

sylwester

#4
Sitat fra: https://agrol.no/avtaler/bil/nissanKrav
Storkundebekreftelse må leveres til forhandler ved kontraktinngåelse. Hvis du er innlogget, kan du bestille den nedenfor.
For medlemmer i Norges Bondelag, Norges Bygdekvinnelag og Norges Bygdeungdomslag er det et krav om at man har betalt kontigent, og har vært medlem i minst to måneder for å benytte avtalen. NBUs medlemmer over 30 år og personer med støttemedlemskap i NBU har ikke tilgang til Agrols medlemsfordeler.


Medlemskap i NBU gjelder ikke, men f.eks. støttemedlemm i Norges Bondelag er ok.
Du må ha vært medlem i 2 12 måneder før du signerer kontakt.
Du må vise frem "Storkundebekreftelse". Mulig du må spørre om innlogging for å få skrevet den ut. Jeg har ikke kommet så langt ennå.

edit: oppdatert kravet om 12 måneders medlemskap.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Amex

Så, bare å melde seg inn i norges bondelag, betale kontigent, få de til å sende bekreftelse, så får man rabatten?
->Tesla M3 reservert 01.04-16

sylwester

#6
Ja, må selvsagt ha betalt kontingenten og de 2 12 månedene regnes fra datoen du får opplyst på velkomstbrevet.
Dokumentet må vises til Nissan ved kontraktsinngåelse.

Hvis noen som har brukt denne kan si noe om hvordan det fungerer i praksis hadde det jo vært fint. Jeg synser litt med at i det du viser frem beviset så fikser de på tallene i kontrakten for du signerer.

edit: oppdatert krevd ansiennitet
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

sjossang

Jeg har benyttet med av Agrol-rabatten fire ganger! Vi kjøpte først en Qashqai+2 i 2009, og jeg meldte meg da inn i Bondelaget (far har et småbruk, så da er jeg praktisk talt bonde). Rabatten fikk vi på bilens pris FØR norske avgifter. Tror den da var på 10-12% og vi fikk da 17.000,- i rabatt.

Rabatt på elbil er mer gøy, da det ikke er avgifter på den. Min andre Leaf hadde en listepris på nesten 300.000,- og jeg fikk nærmere 30.000,- i rabatt!

Etter at jeg meldte meg inn i 2009 så har det vært litt varierende regler på hvor lenge man må være medlem. Jeg slapp karantenetid, men det har vært perioder hvor du må være medlem i 6 måneder før du får benytte deg av rabattene. Var vel en del som meldte seg inn, brukte rabatten og meldte seg så ut.

Årsavgiften på ca 900,- er verdt pengene!

Agrol har mange svært gode avtaler: https://agrol.no/avtaler
Y LR hvit/hvit

xmir

Jeg har også meldt meg inn. Satser på at når min karantene har gått ut så er også de vanlige modellene klar for bestilling. Ønsker andre farger og skinninteriør.

Lars C. Krogenæs

Agrol rabbatten har fungert på nye biler fra Nissan, som selges til listepris. Det funker ikke etterhvert som Nissan kjører kampanjer, der man får med diverse ekstrautstyr i pakken, slik Nissan har hatt kampanjer på Leaf det siste året.
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Pneg

Ringte selger nå, han bekrefter at Agrol/Nissan avtalen gjelder på Launch Edition. Noe han sa at den IKKE gjorde når jeg signerte kontrakt. I vår husstand er det kona som oppfyller Agrol kravene og ikke jeg.. Det medfører i vårt tilfelle at min kontrakt må annulleres og lage en ny i konas navn kunne selger fortelle.

Eller så kunne han informere om at Nissan ikke opererer med kø nummer eller reservasjonsnummer når bil bestilles. Skulle gjerne likt og visst hvor i leverings køen vi var... Han sa også at det ikke kom noe ny informasjon ang bil eller levering før tidligst utpå nyåret.
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

sylwester

#11
@Pneg Det var kluss og forvirring rundt Agrolavtale på Nye Leaf. Først sto det Nye Leaf 40kWh hadde 10% avtale, men det virker ikke som om Nissan hadde godkjent dette så det ble fort fjernet og erstattet med teksten om at de er i dialog og skal komme tilbake igjen på rabatt på den nye bilen.  Da jeg lagde denne posten så jeg at den meldingen var fjernet og de nevnte launch edition ved navn.. Hvis du spurte selger før min post om agrolavtale så var "Nei" det riktige svaret!

Det at launch edition nevnes med navn betyr at vi kan få et liknende vakuum når vanlig utstyrsgrader kommer over nyttår. Dvs. at det ikke vil være agrolavtale i begynnelsen. Det er også spennene å se når neste "kampanje" vil være.. Jeg vil tro den første kommer allerede i andre kvartal som "sommerkampanje"
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Pneg

Sitat fra: Pneg på torsdag 21. september 2017, klokken 09:52
Ringte selger nå, han bekrefter at Agrol/Nissan avtalen gjelder på Launch Edition. Noe han sa at den IKKE gjorde når jeg signerte kontrakt. I vår husstand er det kona som oppfyller Agrol kravene og ikke jeg.. Det medfører i vårt tilfelle at min kontrakt må annulleres og lage en ny i konas navn kunne selger fortelle.

Eller så kunne han informere om at Nissan ikke opererer med kø nummer eller reservasjonsnummer når bil bestilles. Skulle gjerne likt og visst hvor i leverings køen vi var... Han sa også at det ikke kom noe ny informasjon ang bil eller levering før tidligst utpå nyåret.

Oppdatering. Ny kontrakt skrevet, Agrol rabatt trukket ifra :) er veldig imponert av Birger N. Haug Lillestrøm. Positiv og dyktig selger, ordnet opp på en raskt og smidig måte. Takk og pris for at jeg valgte BNH Lillestrøm :)
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

sylwester

Så fint :-)

Du fikk rabatten uten å skifte navn?
Beholdte du plassen i køen?
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Pneg

Sitat fra: sylwester på fredag 22. september 2017, klokken 16:48
Så fint :-)

Du fikk rabatten uten å skifte navn?
Beholdte du plassen i køen?

Kona ordnet kontrakt.  På spørsmål om plass i kø så tolker jeg selger dit hen at det ikke opereres med noe køsystem hos Nissan. Tipper det muliggjør en enklere og billigere distribusjon når bilene skal distribueres ut til forhandlere ved adkomst til landet?
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA