Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan virker referal systemet?

Startet av Tai, onsdag 13. september 2017, klokken 14:06

« forrige - neste »

CaZpaH

Sitat fra: KingSkybert på søndag 28. oktober 2018, klokken 15:01
Heisan. lurer på om noen her har noen tips oh hvordan man kan få flere med på og bruke sin referral kode? Er ganske ny med Tesla og kunne ønske noen tips :)

Måten jeg har fått meg referrals på er å vise bilen til interesserte. Har henvist venner og kjente samt. tilfeldige på gata som har vært nysgjerrige på bilen og vært i markedet.

Ellers har jeg hørt at enkelte har klart å sikre seg noen henvisninger ved å huke tak i noen som er på vei inn til Tesla-butikkene.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Kjelli

hei!

Går henvisningene ut på dato? Mao nullstilles telleren når en går over til en ny kampanjeperiode?
Hvis de ikke nullstilles, hva er poenget med å ha 20+ referrals?

Mvh
Kjell

georglu

Sitat fra: Kjelli på fredag 09. november 2018, klokken 14:22
hei!

Går henvisningene ut på dato? Mao nullstilles telleren når en går over til en ny kampanjeperiode?
Hvis de ikke nullstilles, hva er poenget med å ha 20+ referrals?

Mvh
Kjell

Tidligere var det i hvert fall slik at de som hadde 55 referrals får en gratis Nextgen Roadster. Det finnes også noen med 110+ som får to.
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

Kjelli

Så de går ikke ut på dato?
Pokker og da, jeg hadde hatt 3 hvis jeg hadde tenkt meg litt om  :(

Kjell

georglu

Sitat fra: Kjelli på fredag 09. november 2018, klokken 14:29
Så de går ikke ut på dato?
Pokker og da, jeg hadde hatt 3 hvis jeg hadde tenkt meg litt om  :(

Kjell

Hadde du lett hatt 165 referrals? Jeg sliter med å få tak i bare én. :P
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

Kjelli

haha. Hadde det vært så vel. Jeg mener 3 referrals, ikke 3 biler ;)

Kjell

MrGekko

Når man henviser 5 stk på sin kode, så får man invitasjon til avduking.Noen som vet om hotellopphold/flybilletter og eventuelt noe annet er inkludert?

Nasatech

Sitat fra: MrGekko på søndag 11. november 2018, klokken 01:21
Når man henviser 5 stk på sin kode, så får man invitasjon til avduking.Noen som vet om hotellopphold/flybilletter og eventuelt noe annet er inkludert?

Det er, dessverre, ikke inkludert. Har vært med på dette to ganger nå og de betaler ingenting. Du får billetter og mat/drikke på avdukingen. Ikke noe annet.

MrGekko

Sitat fra: Nasatech på mandag 12. november 2018, klokken 09:06
Sitat fra: MrGekko på søndag 11. november 2018, klokken 01:21
Når man henviser 5 stk på sin kode, så får man invitasjon til avduking.Noen som vet om hotellopphold/flybilletter og eventuelt noe annet er inkludert?

Det er, dessverre, ikke inkludert. Har vært med på dette to ganger nå og de betaler ingenting. Du får billetter og mat/drikke på avdukingen. Ikke noe annet.

Da føles dette som en dårlig belønning etter mitt syn. Kan ikke tenke meg at det er så ekslusivt å dra på dette.

Nasatech

Sitat fra: MrGekko på fredag 16. november 2018, klokken 00:38
Da føles dette som en dårlig belønning etter mitt syn. Kan ikke tenke meg at det er så ekslusivt å dra på dette.

Nei, var vel noen 100 andre der :D

ELsvein

2018 X100D

Magga

Spørsmål;
Jeg har brukt min egen referralkode når jeg bestilte ny bil.
Denne bilen ble bestilt 3.okt '18, dvs rett før premien for 1 referral ble endret til "bilde i verdensrommet". Bilen ble levert i starten av des. '18.
Såvidt jeg forstår vil da "min" premie være enten radio flyer eller tesla wall charger.
I app'en står den nå at referralprogrammet er avsluttet og at alle premier må velges innen 1.april, men det er ingen steder hvor premie kan velges. Er det noen som har erfaring med dette?
Er det riktig forstått at premie for 1 referral er radio flyer eller TWC (før 5.okt '18)?
Hvordan velger man premie?

Jeronan

Wasn't the deadline 28th of February? As far as I know you had to choose the premie before 28th of February.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

mthoring

Frist var innen utgangen av februar, og det måtte gjøres i loot box i appen. Du ville nok fått valget mellom TWC og mini-tesla ja.
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA