Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris!

Startet av teslanor, torsdag 07. september 2017, klokken 11:58

« forrige - neste »

sylwester

Selger visste ikke når de eventuelt for andre farger. Det er utrolig at de har gått for noe så spesielt som grågrønn som en av to biler. Sort forstår jeg. hvit hadde vært ok også. Mest lyst på mørkeblå jeg.

Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

oggaman

AGROL
Rabattsatsen for nye Nissan Leaf 2018 40 kWh, er ikke avklart fra importør enda. Det vil komme informasjon på våre hjemmesider så fort dette er bestemt.


Pneg

#32
Jeg spurte selger på BNH ved signering av kontrakt om storkunderabatt. Han sa at det ikke var muligheter for rabatt på dette første partiet. Hva om det åpnes for rabatt nå i ettertid før bilen leveres? Muligheter tro?

E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

sylwester

@oggaman Det er da litt rart at de har satt den på lista med 10% allerede. Kan jo ikke selge skinnet før bjørnen er skutt.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

Goggen123

Den er borte fra lista igjen om du sjekker nå. Teksten han refererer til er den som står på nettsiden nå

elhansen

Sitat fra: oggaman på torsdag 14. september 2017, klokken 08:40
AGROL
Rabattsatsen for nye Nissan Leaf 2018 40 kWh, er ikke avklart fra importør enda. Det vil komme informasjon på våre hjemmesider så fort dette er bestemt.

Jeg fikk beskjed om at det ikke kom.... og la derfor inn en bestilling, men sa i fra at jeg er medlem i bondelaget og har mulighet for agrol rabatten. Lurer på hvordan det står seg hvis det nå viser seg at det blir rabatt allikevel??

oarnoe



Er jo merkelig at denne lå ute tidligere i uka.
2018 - Nissan Leaf Tekna 40kWh
2022 - Skoda Enyaq 80X

oggaman

Nissan vil nok melke interessen blant folk mest mulig. Tipper det blir agrol-rabatter, men det blir nok på et senere tidspunkt!

Sorlandsinv

Er det bare å melde seg i bondelaget for hvem som helst, og få rabatt?

Pneg

Sitat fra: oarnoe på torsdag 14. september 2017, klokken 16:26


Er jo merkelig at denne lå ute tidligere i uka.

De første 2000 bilene som kommer heter slik jeg har forstått det "Launc edition" om den kan kalles kampanje så står det slik jeg tolker det at det ikke er Agri rabatt..? Hva tenker dere?
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

Pneg

Sitat fra: Sorlandsinv på torsdag 14. september 2017, klokken 18:21
Er det bare å melde seg i bondelaget for hvem som helst, og få rabatt?

Nei ikke om du har skrevet kontrakt. man må ha vert medlem i 2 måneder før kontrakten signeres..
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

teslanor

Tenker Agrol-rabatten også kommer for Launch Edition, men at satsen ikke blir så høy som 10%, men mer i landskapet 6-8% når det gjelder denne utgaven

Sorlandsinv

Sitat fra: Pneg på torsdag 14. september 2017, klokken 18:26
Sitat fra: Sorlandsinv på torsdag 14. september 2017, klokken 18:21
Er det bare å melde seg i bondelaget for hvem som helst, og få rabatt?

Nei ikke om du har skrevet kontrakt. man må ha vert medlem i 2 måneder før kontrakten signeres..

Har ikke skrevet kontrakt. De åpner for vanlig bestilling rundt nyttår, da må man bli bonde nå snart...

Pneg

Fant dette på Agri sin nettside:

BMW - Citroën/DS - Hyundai - Kia - Mercedes-Benz - Mini - Mitsubishi - Nissan - Peugeot - Renault - Volvo - Dekkmann - Vianor - Snap Drive - Esso - Circle K - Diesel til gårdstank

Agrols bilavtaler gjelder alle medlemmer og alle fast ansatte i bedrifter tilsluttet Norsk Landbrukssamvirke. For medlemmer i Norges Bondelag, Norges Bygdekvinnelag og Norges Bygdeungdomslag er det krav om at man har betalt kontingent, og har vært medlem i minst 2 måneder for å benytte avtalen. For BMW, Citroën, Kia, Mercedes-Bens, Paugeot og Volvo er kravet fire måneder.
E-tron Fast Track (Solgt)
E-tron Advaced Sport 2020
2018 Leaf til salgs

sylwester

Tydelig at de har tråkka i salaten. Jeg mener Launch edition er en utstyrsklass og ikke en kampanje.

Grunnen til at de utelater kampanjer er jo fordi det som regel er rabatt og de vil ikke ha agrolrabatt på en allerede rabattert pris.
Lansering derimot ser ut til å være motsatte av kampanje, hvor du betaler litt mer en veiledende priser for de som er mest sulten.
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA