Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Multimedia feil (hopping) ved bruk av USB/Bluetooth

Startet av Elgaaen, onsdag 06. september 2017, klokken 12:34

« forrige - neste »

Elgaaen

Hei.

Vi opplever på vår 2016 PHEV at det hopper mellom sanger når vi feks spiller fra Spotify når vi er tilkoblet via USB eller BT.
Snakket med Motor Forum og han mente at katalogene på Spotify var for store og at det derfor ble feil. (Dette er sjukt umoderne på en 2016 mod i såfall)

Men det hopper ikke bare på Spotify, også på feks podcaster så oppfører den seg rart.

Noen flere som opplever dette? Tips og triks? Eller må jeg tvinge de til å sette inn en 2017 device med CarPlay?

RayBomb

Jeg har 2017 med car play. Av og til må jeg koble pånytt fordi musikken får smurfestemmer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

VanillaBean

Sitat fra: RayBomb på onsdag 06. september 2017, klokken 15:29
Jeg har 2017 med car play. Av og til må jeg koble pånytt fordi musikken får smurfestemmer.


Sent from my iPhone using Tapatalk


LOL  ;D ;D ;D


iMiev siden september 2013.

Kim-

Det er det samme på min 2017 (har ikke carplay) men bare via USB.

Når den er koblet på usb'en spilles det 1-3 sek før den går ned på neste sang. Med bluetooth går det helt fint. Har tenkt til no at det var telefonen min det var noe gale med..
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

JSound

#4
Min låser/vil ikke spotify starte fra skjerm, må startes fra iPhone når CarPlay er aktivert... skjer ca 7/10 ganger, altså ofte.

Dette og andre bugs dere viser til er jo ikke mitsubishi sin feil, uansett om det er i 2016 eller 2017.
Det er Produsenten av lydanlegget som må fikse bugs, og jeg har lest tilsvarende på utenlandske forum som har det Rockford Fosgate bilstereo.
PHEV S edition 2017

RayBomb

Sitat fra: JSound på søndag 10. september 2017, klokken 14:42
Dette og andre bugs dere viser til er jo ikke mitsubishi sin feil, uansett om det er i 2016 eller 2017.
Det er Produsenten av lydanlegget som må fikse bugs, og jeg har lest tilsvarende på utenlandske forum som har det Rockford Fosgate bilstereo.
Jeg kunne ikke være mer uenig. Jeg har kjøpt en bil hos mitsubishi. Hvor denne bilprodusenten får sine deler bryr ikke meg, det er mitsubishi sitt bord.


Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Kim-

Har du fått noe svar angående dette?

Har samme problem på min spiller..
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

Elgaaen

Hei.

Forhandler mente at Spotify sine kataloger var for store så man måtte lage mapper bla bla bla.. Det hører ikke hjemme på en 2016 modell synte no jeg! Det har jo fungert bra i biler i mange år allerede.

Hvordan kan man gå frem? Hvor reklamerer man på noe sånt? Det står jo klart og tydelig at man kan spille musikk via AUX eller BT.

TAndreM

Opplever det samme på  min når en bruker Iphone, men med Android går det fint.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA