Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Adjusted Price reduction

Startet av leifarneb, lørdag 02. september 2017, klokken 15:30

« forrige - neste »

olavxxx

Sitat fra: gr på fredag 15. september 2017, klokken 19:51
For rullestøy trenger det ikke nødvendigvis være tjukke lag med skum/isolasjon, kan hende de har klistret på butyl på paneler som lager resonans, og det kan endre massen nok til at det ikke svinger/overfører lyd like lett. Kan jo også sitte på utsiden av paneler, feks over plasthjulbue.

Vanskelig å vite.. men er dette bare nok en ting Tesla ikke vil si noe om? De vil heller ikke si noe om 75-85kWh batteri, APH2 vs APH3, ny driveunit (DU00) og så videre...
Ja, typisk sted å gjøre dette vil jo være nedre delen av karrosseriet ut mot hjulbuer, ikke oppi dash hvor man monterer dashcam.

I teorien kunne vel tesla også laget noe aktiv støykansellering via stereoanlegget, men det er vel ikke på plass tror jeg.. Men dekkstøy burde jo være enkelt å "forutse" for støykansellering via anlegget?

Øyvind.h

En av de største på dashcam driver også med støydemping. Derfor jeg skrev dashcam-montering. Ser nå at det ble helt feil :)
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

cirys1

Sitat fra: sven erik på fredag 15. september 2017, klokken 00:37
hei hentet min i dag  jeg fikk ikke denne ene rabatten  så måtte betale 61000 som de hadde senka bilen med etter jeg bestilte  nei det var en feil så det må dere regne med
Tok de vekk denne etter at du hadde fått denne på final innvoice?
Hva var det du tok ut da? Tror det er forskjell på ny og innventory..

olavxxx

Til dere i tråden med discount som bestilte i august: Det kan være det er feil, jeg har ingen ting på min i alle fall (x75d med "alt" utenom FSD). Låste designet i første halvdel av august. Ryktes om prisjustering i oktober/november, men jeg har ikke hørt at det skulle justeres noe fra august. (De pleier visst å justere kvartalsvis?).

olabt

Sitat fra: cirys1 på fredag 15. september 2017, klokken 22:16
Sitat fra: sven erik på fredag 15. september 2017, klokken 00:37
hei hentet min i dag  jeg fikk ikke denne ene rabatten  så måtte betale 61000 som de hadde senka bilen med etter jeg bestilte  nei det var en feil så det må dere regne med
Tok de vekk denne etter at du hadde fått denne på final innvoice?
Hva var det du tok ut da? Tror det er forskjell på ny og innventory..

Hvordan gikk det for deg i dag da?
Tesla Model X 90D - 15.9.2017
Nissan Leaf - 25.07.2012
Tesla Model 3 reservasjon 31.3.2016
Outlander PHEV 2016 - 7.10.2015 - Solgt
Tesla Model X reservasjon #2245 - Kansellert

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA