Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Leveringstid med bestilling av Inventory/demo bil?

Startet av ModelS_Oslo88, onsdag 30. august 2017, klokken 21:41

« forrige - neste »

Lille Lance

X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Nasatech

Mange av de er på vei og noen er i Norge. De fleste kan bli levert før jul.

Nasatech

Nå fikk jeg melding fra Tesla i dag at finansieringstilbudet avsluttes lørdag for denne gang.

Løp og kjøp ;)

Sindregasland

Har kjøpt TMX 75D, og venter på melding om leveranse. Stod i Zeebrugge ved bestilling 14. Nov. Håper på levering før jul!  :D

zbk

Bestilte TMX 100D den 14. Stod i Zeebrugge og er etter planen forventet til landet i starten av desember. Håp om levering sent i første halvdel av måneden og i god tid før hjul.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Kartongmelk

Jeg venter spent på at Tesla skal ringe med informasjon om levering av min TMS 75D. Så kult med oppdateringer fra dere andre i samme situasjon

Dan76

Da fikk jeg tlf fra delivery, bilen blir utlevert på Norges Varemesse Lillestrøm torsdag 29.11 kl 10.  ;)

Nasatech

Oi. Har de begynt med levering i Lillestrøm igjen? Da forventer de nok mange biler i desember!

Sindregasland

Noen som har mottatt tlf fra delivery, som bestilllte i uke 46?

zbk

#39
Jeg bestilte i slutten av uke 46. Har snakket med delivery (tror jeg) om diverse formalia som skal på plass før levering, men har ikke avtalt utlevering ennå. Det er antydet levering midt i desember, så jeg venter spent. Bilen stod i Zeebrugge ved bestilling.

En kollega som også venter fikk telefon og avtalte utlevering ca to uker før bilen er klar.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Johniano

Bestilte lørdag 17.nov, fikk akkurat tlf fra Delivery, henting av bil 5.des  ;D

zbk

Slemt  :'( . Bestillingsdato to dager etter meg. Vil ha telefon nååååå.

PS! Gratulerer!
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Kartongmelk

Er de kun de som har utlevering i Lillestrøm som har fått leveringsdato? Eller er det noen i som har fått utleveringsdato som bor andre steder i landet?

Sindregasland


oggy007

Bestilte bil igår 28/11 og fikk tlf fra delivery idag 29/11 om levering 13 eller 14 desember. Bilen sto i Drammen å jeg skal ha den utlevert i Kr.Sand :)
Tesla Model S75D Des 2018 Deep blue Premium+FSD
Vest-Agder
Mandal

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA